۹۰ درصد مشکلات صنعتگران کشور با مدیریت استان‌ها قابل حل است

گرگان- ایرنا- قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: ۹۰ درصد مسایل و مشکلات صنعتگران در استان‌ها قابل پیگیری و برطرف شدن است که لازمه آن، توجه مسوولان ادارات کل به انتخاب راهکار درست و قانونی برای رفع آن است.

به گزارش ایرنا، سیدمهدی فرحی روز چهارشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح توسعه یک واحد تولیدی پروفیل در شهرک صنعتی آق قلا اظهار کرد: مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها پل ارتباطی صنعتگران با مدیران بالادستی هستند و اگر مشکلات صنعتگران در استان‌ها حل نشد می‌توان در وزارتخانه برای آن چاره‌اندیشی کرد.

کارخانه صنعت پروفیل شهرک صنعتی آق قلا یکی از بزرگترین تولیدکنندهای لوله استاندارد گاز و صنعتی و پروفیل آهنی شمال کشور به شمار می‌رود و دارای ظرفیت تولید ۴۰۸ هزار تُن با تنوع تولید ۶۲ محصول از انواع لوله و پروفیل است.

این واحد صنعتی که از ۱۳۹۳ فعالیت خود را با ۱۵ نفر آغاز کرد و اکنون دارای ۲۵۳ نیرو در حوزه اداری و تولید است.

همچنین قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحد تولیدی صنایع ذوب شمال و فعال در حوزه تولید و صادرات از جمله دیسک ترمز، توپی چرخ بازدید و از نزدیک درددل مسوولان آن به ویژه در حوزه صادرات را شنید.

به گفته مسوولان واحد تولیدی صنایع ذوب شمال، محصولات این واحد تولیدی اکنون به کشورهای آذربایجان، روسیه، افغانستان و دوبی صادر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha