۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85561432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس دادگستری استان زنجان: بازرسی از دستگاه‌های اجرایی برای مچ گیری نیست

زنجان -ایرنا-رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نظارت و امر بازرسی از دستگاه‌های اجرایی برای مچ گیری نیست، بلکه برای اصلاح امور و رفع نقاط ضعف آنها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان زنجان، افزود: وظیفه بازرسی کل استان شناسایی و تبیین نقاط ضعف و قوت دستگاههای اجرایی است، به عبارتی بازرس کل در جایگاه مدیریتی، بازرسی و اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت را برعهده دارد که امیر المومنین حضرت علی (ع) در عهد نامه مالک اشتر نیز بر آن تاکید کردند.

وی اظهار داشت: نقش ارزنده بازرسی و نظارت و آثار آن در کلام امام متقیان حضرت علی (ع) برجسته است که موجب می شود اصل امانت داری و صیانت از امانت حفظ شود.

این مسوول، بازرسی را مهربانی با مردم بیان کرد و گفت: امام علی (ع) در اهمیت مهربانی با مردم نیز بر آن سفارش کرده و بازرسی از دستگاه‌های اجرایی موجب برخوردهای مناسب در حوزه کاری با مردم خواهد شد.

رئیس شورای قضائی استان زنجان با بیان اینکه بازرسی موجب بازدارندگی از شکل گیری شبکه های فساد در دستگاه‌های اجرایی خواهد شد، بیان کرد: توجه و نظارت دقیق به زیر مجموعه از فواید امر بازرسی است که موجب پیگیری امور خواهد شد.

در پایان این مراسم، از زحمات هشت ساله ابوالفضل خمسه در سمت بازرس کل قدردانی و سجاد ده ده جانی به عنوان بازرس کل جدید استان زنجان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha