۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۳
کد خبر: 85561440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ارشاد بوشهر: ۷۲ هزار جلد کتاب به ارزش ۲۱ میلیارد ریال توزیع شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در سه سال اخیر ۷۲ هزار جلد کتاب به ارزش ۲۱ میلیارد ریال در استان توزیع و ۲۰۰ کتاب نویسندگان بوشهری با حمایت مستقیم این اداره کل به زیر چاپ رفته است.

به گزارش ایرنا؛ «عبدالرحیم افروغ» روز چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر، از سری برنامه های قرارگاه شهید آوینی اظهار کرد: در سه سال اخیر هیچ گونه اختلافی بین مجموعه های فرهنگی در استان وجود نداشت و همه در کنار هم فعالیت کردیم.

وی افزود: تداوم مسابقات کتابخوانی در استان ارزشمند است که در قبال این برنامه، مطالعه و مباحثه و حلقه های مطالعاتی شکل گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری حداقل ۲ دوره کتابخوانی در سطح ملی در استان تصریح کرد: سال گذشته روستای گورک سادات در شهرستان تنگستان جز ۱۰ روستای دوستدار کتاب کشور برگزیده شد.

وی عنوان کرد: مروجان کتاب نقش مهمی در گسترش فرهنگ کتابخوانی دارند.

افروغ ادامه داد: به زودی ۲ طرح در قرارگاه عدالت فرهنگی شامل برگزاری دوره های نویسندگی با استفاده از اساتید مجرب استانی و کشوری و چاپ اولین کتاب نویسندگان نوقلم برگزار می شود.

افروغ یادآور شد: امسال هم طرح روستای دوستدار کتاب، پایتخت کتاب برای شهرها و مروجان کتاب و باشگاه های کتابخوانی در سطح استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در بخش دیگیر از سخنانش با بیان اینکه هرکس که تریبون و قلمی دارد، جایز نیست در قبال نسل کشی و جنایت بشری رژیم صهیونیستی سکوت کند، افزود: رژیم اسرائیل این وحشی گری های بی مانند را جلوی دوربین و علنا و پرتکرار انجام می دهد و نهادهای بین المللی و مدعی حقوق بشر سکوت کرده اند.

وی با اعلام اینکه امروز در نبرد آخرالزمانی طرح و الگو و شیوه دیگری برای حکمرانی در عالم لازم است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی مدعی قدرت امروز در مقابل رزمندگان غیور مقاومت در یک شهر کم آورده و این نشان از تغییر در معادلات قدرت در دنیا است که باید درباره آن حرف بزنیم و بنویسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha