۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85561472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرگزاری ایرنا رسانه مرجع و اثرگذار است

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85561472
خبرگزاری ایرنا رسانه مرجع و اثرگذار است

همدان- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با تبیین دستاوردهای دولت و انتشار اخبار امیدبخش همواره به عنوان رسانه‌ای مرجع و اثرگذار عمل کرده است.

به گزارش ایرنا حسن پیمانی روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری ایرنا و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری در دسته مشاغل سخت قرار دارد و اصحاب رسانه مسوولیت سنگینی را بر دوش می‌کشند.

وی افزود: ممکن است بیان قسمتی از حقایق تلخ باشد اما انتشار اخبار خوب لذت بخش است و بیان خبرهای خوب در همه دسته‌ها وجود دارد.

پیمانی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با تبیین دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی شفاف‌سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها با انتشار اخبار منفی به دنبال جذب مخاطب خاص هستند.

خبرگزاری ایرنا رسانه مرجع و اثرگذار است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: در طول چند سال گذشته دستاوردهای ارزشمندی در استان در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش اقتصادی رقم خورده است که رسانه‌ها باید این دستاوردهای گران‌بها را با رویکرد مثبت برای مخاطبان خود تشریح کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران همیشه واقعیت‌های کشور را به نمایش می گذارند و در خط مقدم اطلاع رسانی هستند.

به گزارش ایرنا، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و شورای فرهنگ عمومی هفدهم مرداد ماه هر سال را در سالنامه ملی ایران، به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha