آقامیرزایی: همه حریفانم در مقدماتی قهرمان جهان و المپیک بودند

پاریس- تهران- قایقران کشورمان در بازی‌های المپیک پاریس گفت: همه تلاشم را کردم اما حریفانم همه قهرمان جهان و المپیک بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، قایقران کشورمان امروز (چهارشنبه) به رغم تلاشی ستودنی از صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰ متر آبهای آرام المپیک پاریس بازماند.

علی آقامیرزایی در این خصوص اظهار داشت: متاسفانه نتوانستم به نیمه‌نهایی صعود کنم اما همه تلاشم را کردم و حریفان قدری با من بودند، مقدماتی هم خیلی سخت بود چرا که همه حریفانم قهرمان جهان و المپیک بودند.

وی ادامه داد: سخت‌ترین گروه مقدماتی بود. در یک چهارم نهایی هم تمام تلاشم را کردم. حریف آمریکایی قهرمان زیر ٢٣ سال جهان و نماینده فرانسه نیز نقره المپیک را دارد. در هر صورت جنگیدم اما مشکل اینجاست که ما با دست خالی باید با حریفانی مثل اسپانیا، مجارستان و آلمان بجنگیم.

آقامیرزایی در پایان در خصوص شرایط تیم‌های آسیایی در المپیک پاریس گفت: من امروز همه آسیایی‌ها را گرفتم، حریف چینی که دوره قبل ششم المپیک شد را پشت‌سر گذاشتم و حریف ازبک هم هشتم شد. کره و ژاپن هم که اصلا به المپیک صعود نکردند و نماینده قزاقستان هم حذف شد. پس می‌بینیم که هیچ تیم آسیایی به نیمه نهایی صعود نکرد اما تیم‌های اروپایی واقعا خوب کار می‌کنند. دیروز در ٢ نفره و ۴ نفره پشت هم رکوردهای دنیا را زدند.

وی تصریح کرد: برای کسب مدال در این رشته نیاز به حمایت بیشتری داریم، در واقع ما با شمشیر به جنگ توپ و تانک می‌رویم.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شده و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha