پست خراسان جنوبی جزو استان‌های دارای بیشترین رشد خدمت‌رسانی است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: پست استان جزو استان های دارای بیشترین رشد خدمت‌رسانی در مردادماه جاری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین ظهوری روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهارکرد: ثبت‌نام و عقد قرارداد زمین‌های طرح جوانی جمعیت برای پنج هزار متقاضی استان از امروز با معرفی ۱۰۰ نفر توسط اداره‌کل راه و شهرسازی در شرکت پست استان آغاز شد.

وی عنوان کرد: پست خراسان جنوبی از استان‌های پیش‌رو در به کارگیری فناوری است و خدمات مبتنی بر فناوری را دنبال می‌کند لذا مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه پست سام با نشانی www.postsam.ir فعالیت‌های پستی خود را انجام دهند.

مدیرکل پست خراسان جنوبی صدور پلاک تلفیقی و کد پستی را از دیگر خدمات این مجموعه ذکر کرد و گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه پست سام درخواست پلاک تلفیقی بدهند و نصب این پلاک بانک اطلاعاتی مکانی کامل را تشکیل می‌دهد که بهره‌برداری آن در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

ظهوری اظهار کرد: سهولت در شناسایی آدرس، اطلاع همیشگی از کدپستی ۱۰ رقمی ملک مربوطه و استفاده از مزایای آن، صرفه‌جویی در هزینه‌ها از لحاظ اخذ گواهی‌های مکرر کدپستی، سهولت در ارائه خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق، گاز، مخابرات و آتش‌نشانی، تبدیل پلاک سر در منزل به پلاک هوشمند و زیبایی مبلمان شهری از مزیت‌های پلاک هوشمند است.

وی با اشاره به اینکه طرح چاپ و توزیع شناسنامه‌ها در شرکت پست خراسان جنوبی از امروز آغاز شد، بیان کرد: پس از ثبت‌نام متقاضیان در درگاه‌های اعلامی سازمان ثبت احوال، شناسنامه جدید هموطنان در اداره‌کل پست چاپ، پاکت گذاری و توسط موزعین شرکت درب نشانی تحویل متقاضی خواهد شد.

مدیرکل پست خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران وظیفه مهم و خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در جامعه را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با نگاه متعهدانه و صادقانه خود تاکنون نشان داده که به فرموده رهبر معظم انقلاب به عنوان دست بزن نظام عمل می‌کند، گفت: در تمام حوادث و مشکلات خبرنگاران جزو اولین افرادی هستند که در صحنه حضور دارند و شهید صارمی جان خود در راه اطلاع رسانی به‌موقع فدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha