۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85561546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عذرخواهی باشگاه سپاهان در پی راه نیافتن به لیگ نخبگان آسیا

اصفهان - ایرنا - باشگاه سپاهان در پی باخت خانگی برابر شباب الاهلی امارات و راه نیافتن به لیگ نخبگان آسیا از هوادارانش عذرخواهی کرد.

به گزارش ایرنا، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان عصر چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بازیکنان و کادر فنی با تلاش و جدیت ستودنی برای پیروزی تلاش کردند که متاسفانه این امر محقق نشد.

در ادامه بیانیه آمده است: تلاش خدمتگزاران شما در باشگاه این بود که در حد مجوز سقف قانونی مورد تاکید نهادهای نظارتی به تقویت تیم ذیل دیدگاه کادر فنی و سرمربی تیم پرداخته شود، اما از همان ابتدا باورمان این بود که در برابر تیم های متمول آسیایی که محدودیتی در استفاده از بازیکن خارجی ندارند، نمی‌توان با دست بسته ظاهر شد.

ادامه این بیانیه حاکیست: به هر حال سپاهان به دلیل رعایت قانون متضرر شد و امیدواریم حداقل در روزهای پیش رو، ارکان تصمیم گیر با در نظر گرفتن شرایط حضور نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی، زمینه سازی تقویت و تکمیل این تیم ها را فراهم کنند تا بتوان در سطح بین‌المللی از نام ایران آبروداری کرد.

در این مطلب افزوده شده است: چمن ورزشگاه نقش جهان به دلیل زهکشی نامناسب و زیرسازی غلط دچار مشکل است و این مساله چند سال اخیر موجب شده در فصل گرم سال، این چمن با افت کیفیت مواجه شود تا آنجا که در سالهای گذشته سپاهان مجبور می شد، تعدادی از بازی های خانگی خود را به ورزشگاه فولادشهر منتقل کند.

در بیانیه باشگاه خاطرنشان شده است: امسال بنا بر این بود که چمن به طور کامل تعویض شود اما به دلیل مدت زمان مورد نیاز حداقل ۶ ماهه برای تعویض چمن و همچنین پیشامد مسابقه حذفی آسیایی و از آن سو، آماده نبودن ورزشگاه فولادشهر، تصمیم بر این شد که به هر ترتیب و با تلاش شبانه روزی کارشناسان و کارگران زحمتکش چمن نقش جهان، مسابقه حذفی در نقش جهان برگزار شود.

در بیانیه تصریح شده است: باشگاه سپاهان درصدد است با همکاری باشگاه ذوب آهن ضمن آماده سازی ورزشگاه فولادشهر، بازی های خود را تا اتمام طرح تعویض چمن نقش جهان، به آن ورزشگاه منتقل کند.

در بیانیه باشگاه آمده است: ورود بانوان به ورزشگاه با تمهیدات لازم و با همکاری نهادهای مربوطه تا حد امکان با سلامتی و در کیفیت مطلوب، انجام شد و تجربه تلخ دیدارهای گذشته، ما را به شیرینی این میزبانی شایسته از بانوان سپاهانی، هدایت کرد همچنین برای نخستین بار، بانوان عکاس نیز امکان حضور در کنار زمین یافتند که این مساله قابل توجه است.

در ادامه بیانیه افزوده شده است: در خلال دیدار شب گذشته در نقش‌ جهان، متاسفانه به دلیل سرقت برخی از شیرآلات آب آشامیدنی در اطراف سکوها و نشتی آب و همچنین کم فشاری آب شرب در آن منطقه، فرآیند آب‌رسانی به هواداران، با اختلال رو به رو شد و ورزشگاه با مشکل تامین آب آشامیدنی مواجه گردید که لازم می‌دانیم نسبت به این مساله از کلیه هواداران عذرخواهی کرده و اعلام کنیم تمام پیگیری های لازم جهت حل اساسی مساله و جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی انجام خواهد شد.

در بیانیه باشگاه اضافه شده است: البته مسئولان باشگاه، بارها و بارها در جلسات متعدد در سازمان های مختلف، از مدیران درخواست کرده‌اند، ورزشگاه نقش جهان را نه یک مکان ورزشی مانند سایر اماکن، بلکه یک قطب و یک پایگاه بزرگ اجتماعی در اصفهان ببینند و نسبت به رفع مشکلات آن اهتمام بورزند، از این رو امیدواریم با عنایت به اتفاقات پیش آمده، نهادهای ذی‌ربط استانی و ملی، با هم افزایی، برای رفع نواقص مجموعه نقش جهان به یاری باشگاه سپاهان بیایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha