جوان‌گرایی در ستاد نماز جمعه کرمان محقق شد

کرمان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با تشریح الزاماتی که باید در تریبون نماز جمعه رعایت شود گفت: در مجموعه ستاد نماز جمعه مرکز استان نیز جوان گرایی صورت گرفته و پویا شده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی عصر چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید ستاد نماز جمعه شهر کرمان اظهار داشت: مجموعه نماز جمعه جوان‌گرایی شده، سیستم اداری پویا، قابل دفاع و منظم به وجود آمده که در بازرسی ها، دفتر و ستاد نماز جمعه مورد تایید شورای سیاستگذاری نماز جمعه کشور است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه تریبون حساسی است تصریح کرد: امام جمعه نمی تواند هر حرف و مطلبی را بیان کند زیرا مسئولیت این تریبون سنگین است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: گاهی در سازمان و مجموعه ای اتفاقی می افتد، اما امام جمعه نباید فشار به آن مجموعه منتقل کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به مدیریت برگزاری نماز جمعه در دوره های مختلف و تشکر از امامان جمعه سابق به وضعیت عمرانی ابن مجموعه نیز پرداخت و اظهارداشت: تحولات عمرانی در ساخت مصلا اتفاق افتاده، فاز دوم آن پیشرفت داشته است و نیاز به تکمیل دارد که هرچه زودتر ساختمان به پایان برسد.

وی همچنین با قدردانی از زحمات رییس سابق ستاد نماز جمعه کرمان تصریح کرد: فرد جدیدی که مسئولیت می پذیرد، جوان، قاری برجسته قرآن و از خانواده خود نماز جمعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتناعی استانداری کرمان نیز با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره جنگ روایت ها بیان کرد: افرادی که در سنگر نماز جمعه خدمت می کنند در بحث جهاد تبیین فعالیت دارند.

رحمان جلالی افزود: مدیریت قبلی ستاد نماز جمعه در سه حوزه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه های مختلفی را اجرا کرد، و کادرسازی و توانمند سازی نیروها را به خوبی انجام داد؛ در حوزه سخت افزاری و ارتباطات با نهادها نیز کارها بسیار خوب پیش رفته است.

رییس سابق ستاد نماز جمعه کرمان نیز گفت: یکی از توفیقات ما زندگی زیر پرچم جمهوری اسلامی است.

مهدی صدفی ضمن تشکر از همکاری و زحمات همه کارکنان ستاد و تمامی دستگاه های اجرایی بیان کرد: اقامه نماز جمعه حاصل زحمات جمعی و گروهی است.

مجید ستایش نیا رییس جدید ستاد نماز جمعه کرمان نیز مسئولیت خود را سنگین دانست و خواستار همکاری دستگاه ها و اعضای این ستاد برای برگزاری باشکوه این فریضه الهی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha