فرمانده سپاه تربت حیدریه:جریان‌سازی شاخص‌های انقلاب، ازکارکردهای رسانه‌هاست+فیلم

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌ حیدریه  جریان‌سازی شاخص‌های انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از کارکردهای مهم رسانه‌های جمعی یاد کرد و حرکت در این مسیر را با اهمیت دانست. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: یکی از این شاخص‌ها معرفی حدیث پایداری و ایثار است که بزودی ۲۲ شهریور ماه امسال در قالب کنگره ملی سردار شهید حاج عبدالحسین برونسی و ۲ هزار و ۱۶۲ شهید منطقه تربت‌حیدریه شاهد اجرای آن خواهیم بود.

وی از کنگره ملی به عنوان بزرگ‌ترین رزمایش فرهنگی رزمی شرق کشور در سال جاری یاد کرد و گفت: بنا داریم به مدت ۱۰ شب حدیث پایداری هشت سال دفاع مقدس را به زیباترین و ملموس‌ترین شکل به تصویر بکشیم.

وی از رسانه‌های جمعی خواست تا هر چه به زمان برگزاری کنگره ملی، نزدیک‌تر می‌شویم، موضوع و معرفی ابعاد آن را آن را، بیشتر در نشانه‌گاه خبری خود قرار دهند.

یعقوبیان ادامه داد: امسال مهم‌ترین برنامه شاخص در منطقه تربت‌حیدریه، برگزاری کنگره ملی سردار رشید اسلام حاج عبدالحسین برونسی و ۲ هزار و ۱۶۲ شهید این خطه، ۲۲ شهریورماه، همزمان با سالروز شهادت شهید علی‌اصغر رمضانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این رزمایش فرهنگی هنری که به صورت بومی طراحی شده، علاوه بر بازسازی قیام خونین مردم مردم تربت‌حیدریه در سال ۵۷، چند عملیات دفاع مقدس و نیز برخی وقایع امروز جهان اسلام، در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

امیدآفرینی همراه با مطالبه‌گری مهم‌ترین رسالت رسانه‌هاست

مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج تربت‌حیدریه نیز دراین نشست خبری گفت: مهمترین اقدام برای جهاد تبیین و آگاهی بخشیدن به مردم، افزایش قدرت درک و تجزیه و تحلیل در آنها با کمک رسانه‌ها است.

حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد افزود: امیدآفرینی همراه با مطالبه‌گری و نقد منصفانه، از دیگر وظایف رسانه‌ها و لذا وقتی جامعه‌ای پیشرفت می‌کند که امید در ارکان آن تقویت شود.

وی گفت: امروز دشمن با امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال پمپاژ ناامیدی در جامعه و به خصوص میان نوجوانان و جوانان است و نباید از این مهم غافل شد که جامعه‌ی ناامید از حرکت متوقف می‌شود.

چهکندی‌نژاد همچنین بیان کرد: امروز خبرنگاران در میدان جنگ ترکیبی قرار گرفته و می‌توانند در تولید روایت اول، نقش بهتری ایفا کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha