۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85561656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۹۸ طرح عمرانی ورزشی در دزفول طی سه سال اخیر

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۷
کد خبر: 85561656
اجرای ۹۸ طرح عمرانی ورزشی در دزفول طی سه سال اخیر

دزفول-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: طی سه سال اخیر، ۹۸ طرح عمرانی ورزشی در دزفول آغاز شده که با بهره‌برداری شده و یا در مراحل مختلف ساخت است.

خادمعلی تهذیبی چهارشنبه شب در نشست خبری در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان دزفول بیان کرد: ۵۰ درصد اعتبارات این طرح‌های عمرانی از محل اعتبارات دولتی تامین شد.

وی اظهارکرد: از این تعداد طرح، ۶۴ طرح در حال بهره‌برداری، ۲۱ طرح کارگاهی و ۱۳ طرح در حال مکاتبه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول ادامه داد: احداث ۱۰ چمن مصنوعی در ۱۰ نقطه شهرستان بدون اعتبارات دولتی و با همکاری فرمانداری، دهیاری، شهرداری‌ها و بنیاد علوی از جمله دیگر اقدامات انجام شده طی سه سال اخیر است.


تهذیبی اظهارکرد: ۱۹ زمین چمن در نقاط مختلف در دست اجراست که ۱۱ چمن در نقاط مختلف شهری و روستایی بهره‌برداری شده است.

وی تصویب ۲سالن ورزشی از محل اعتبارات نفت با اختصاص هر سالن ۲۵ میلیارد ریال برای بانوان توان‌یاب و افراد عادی را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: مناقصه خانه جوان دزفول جنب زورخانه دزفول برگزار و پیمانکار مشخص شده که اعتبار درنظر گرفته برای آن ۴۶ میلیارد ریال است.

هفت هزار و ۲۹۳ کالای ورزشی در مناطق شهری و روستایی دزفول توزیع شد

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول به اجرای۲ چمن مصنوعی در شهر منتظران و روستای قلعه سردار اشاره کرد و گفت: طی سه سال اخیر، هفت هزار و ۲۹۳ کالا و اقلام ورزشی تهیه و در مناطق شهری و روستایی توزیع شده‌است.

وی به تامین ۱۷۹ کولر برای سالن‌های ورزشی دزفول اشاره کرد و گفت: با وجود تجهیزات ارائه شده، کولرها جوابگوی سالنها نبود ضمن اینکه حفظ و نگهداری سالن‌های ورزشی نیز یکی از مشکلات و دغدغه‌های ورزش دزفول است.

تهذیبی ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه دزفول گفت: طی سه سال اخیر خبرنگاران دزفول همکاری مناسبی با اداره ورزش و جوانان داشتند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ورزش دزفول دراین مدت درگیر مسائل و مشکلات زیادی بود گفت: تامین تجهیزات و سیستم رایانه اداره ورزش و جوانان از جمله اقدامات انجام شده در سه سال اخیر بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره شیوع کرونا گفت: سه سالن ورزشی دزفول برای تست و واکسیناسیون کرونا در اختیار قرار گرفت تا بتوان مشکلی از شهرستان حل کرد ولی با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و اتمام واکسیناسیون آسیب‌های زیادی به سالنها وارد شده بود و هزینه آب وبرق پرداخت نشده بود.

تهذیبی تصریح کرد: مشکل هزینه آب و برق سالن‌های ورزشی با وجود پیگیری‌های انجام شده معضلاتی ایجاد کرد که هنوز درگیر آنها هستیم.

کمک ۴۹۳ میلیارد ریالی خیرین به ورزش دزفول

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: طی سه سال اخیر، خیرین دزفول ۴۹۳ میلیارد ریال به حوزه ورزش این شهرستان کمک کردند که بیشتر این کمک‌ها در حوزه تامین زمین بوده است.

وی افزود: دراین مدت ۱۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال پاداش از سهم اعتبارات ورزش استان و شهرستان به قهرمانان فراملی پرداخت شده است.

اشتغال ۱۳۸ نفر در حوزه ورزش دزفول

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: تعهد اشتغالزایی حوزه ورزش دزفول در ۳۶ ماه گذشته ۳۵ نفر بود که اشتغال ۱۳۸ نفر محقق شد.

تهذیبی اظهارکرد: بیشتر باشگاه‌های ورزشی فاقد پروانه بودند که مشکلات زیادی در شهرستان ایجاد کرده بود.

پنج سازمان مردم نهاد ورزشی در دزفول فعال است
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: سال ۱۴۰۰ یک سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش دزفول فعال بود که با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر پنج سازمان مردم نهاد در حوزه ورزشی به صورت رسمی فعال است.

وی به اقدامات انجام شده در خصوص احداث ورزشگاه مجدیان دزفول گفت: این ورزشگاه در سال ۱۳۸۱ به شکل غیراصولی و تفکری اشتباه تخریب شد، پس از آن نیز تعطیل و به محاکم قضایی کشیده شد.

وی گفت: این طرح از سال ۹۱ دوباره آغاز و اعتبارات قطره چکانی به این طرح تزریق شد.

تهذیبی با بیان اینکه ورزشگاه شهید مجدیان دزفول با تلاش نمایندگان ۲ دوره دزفول به نتیجه رسید گفت: تلاش نمایندگان برای پیشرفت این ورزشگاه قابل تقدیر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: تفکر اولیه احداث سالن ۲۵۰۰ نفره دزفول به عنوان بزرگترین سالن سرپوشیده جنوب کشور در سال ۹۷ با اعتبار اولیه ۵۵ میلیارد ریال توسط نماینده دزفول آغاز شد ولی به علت عدم همکاری شهرداری وقت دزفول بی نتیجه مانده بود.

تهذیبی افزود: اگر زمین در اختیار ورزش و جوانان قرار می‌گرفت با اعتبار اختصاص یافته کار زیادی پیش می‌رفت ولی این امر محقق نشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha