۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85561826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج تیم عملیاتی هلال‌ احمر زنجان به عراق اعزام شدند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پنج تیم عملیاتی هلال‌ احمر استان به منظور ارائه خدمات امدادی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین به کشور عراق اعزام شدند.

حکمت‌اله هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروی‌های عملیاتی امداد و نجات استان از نقطه صفر مرزی در غرب کشور تا داخل خاک عراق به عزاداران حسینی خدمات امدادی ارائه خواهند داد.

وی اظهار داشت: تیم های اعزامی همراه با ۱۰ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی کمک‌ دار و ترابری سبک و سنگین، تریلی و کامیونت در راستای ارائه خدمات امدادی به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از مسیر نجف تا کربلا در کشور عراق مستقر می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان یادآور شد: ارائه خدمات امدادی هلال احمر استان از نقطه صفر مرزی در غرب ایران آغاز می شود و در مسیر پیاده روی در عراق تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

هاشمی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌ احمر به عنوان متولی اصلی امداد و نجات در داخل کشور و متولی خدمات درمانی در خارج از مرزها، در اربعین امسال تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به کار گرفته است.

وی تاکید کرد: امسال نیز همانند سال گذشته درمانگاه سطح ۲ هلال احمر در مسیر پیاده روی زائران حسینی مستقر خواهد شد و در این بخش نیز به زائران حسینی(ع) خدمات درمانی ارائه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha