۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۳۸
کد خبر: 85561829
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۷۲ آتش سوزی در کیش طی چهار ماه نخست امسال

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۳۸
کد خبر: 85561829
۱۷۲ آتش سوزی در کیش طی چهار ماه نخست امسال

کیش- ایرنا- رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش از اطفای ۱۷۲ حریق و امدادرسانی به ۲۷۱ مورد رخدادهای مختلف در چهار ماه ابتدایی امسال خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، سهراب رضایی با بیان اینکه اداره آتش نشانی و ایمنی کیش در تمام ساعات شبانه روز در سه ایستگاه آماده ارائه خدمات ایمنی و امداد و نجات به ساکنان و گردشگران حاضر در جزیره است افزود: ۵۱ مورد از حریق‌های امسال اتصالی برق و اسپیلت عامل بروز آتش سوزی بوده است

وی ادامه داد: سرویس سالیانه اسپیلت‌ها و دستگاه‌های خنک کننده توسط تعمیرکاران مجاز و توجه به سلامت سیم کشی برق در منازل، غرفه های تجاری و دفاتر اداری از آسان ترین راه‌های کاهش آمار حریق در سطح شهر است.

رضایی افزود: متاسفانه گرمای بی سابقه تابستان امسال سبب شده است تا برخی شهروندان هنگام ترک منزل یا محل کار خود اسپیلت ها را خاموش نکنند که در این موارد اتصالی برق و تولید جرقه‌های کوچک سبب بروز آتش سوزی های گسترده خواهد شد.

به گفته رییس اداره آتش نشانی کیش در چهار ماه اخیرعلاوه بر ۹ مورد حریق خودرو و هفت مورد آتش سوزی به خاطر کپسول‌های پیک نیکی، ۷۸ مورد نیز ضایعات گیاهی و سطل‌های زباله منجر به آتش سوزی شده است .

سهراب رضایی همچنین از انجام ۲۷۱ مورد عملیات امداد و نجات از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: از بین این حوادث، همکاران امداد و نجات در ۲۴ تصادف، ۵۳ مورد اتفاقات مربوط به آسانسور، ۱۳ مورد نشت گاز و سه مورد سقوط در چاه به یاری شهروندان شتافته و برای حفظ سلامت آنان تلاش کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha