۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۵
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85561843
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ایرنا پرچمدار عرصه جهاد تبیین است

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۵
کد خبر: 85561843
ایرنا پرچمدار عرصه جهاد تبیین است

کیش- ایرنا- بخشدار کیش جریان سازی را یکی از ظرفیت‌های مهم رسانه دانست و گفت: ایرنا پرچمدار و رسانه پیشتاز جهاد تبیین در کشور است.

به گزارش ایرنا، محبوبه کرمی روز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در کیش ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: در دنیایی که جنگ روایت‌ها به یک مسئله مهم و حیاتی تبدیل شده است، ایرنا توانسته با نیروهای جوان و متخصص خود، این ابتکار عمل را در دست گیرد.

وی روز خبرنگار را فرصتی برای تقدیر از تلاش‌ها و نقش‌آفرینی‌های ارزشمند اصحاب با بصیرت، وظیفه‌شناس، مسئولیت‌پذیر و امانت‌دار عنوان کرد و افزود: خبرنگاران با هدف روایت حقیقت در جهت ارتقای سطح آگاهی جامعه مجاهدت می‌کنند.

بخشدار کیش با بیان اینکه خبرنگاران با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در عرصه‌های مختلف نقش بسزایی در توسعه دارند، اضافه کرد: خبرنگاران به عنوان پرچم‌داران آگاهی‌بخش و دیده‌بانان حقیقت می‌توانند به رشد و پیشرفت همه‌ جانبه کشور کمک کنند.

وی بخش قابل توجهی از مشارکت بالا در سه دوره انتخابات اخیر در کیش را نشات گرفته از مسوولیت پذیری رسانه‌ها دانست و بیان کرد: ایرنا کیش به عنوان عضو شورای اطلاع رسانی در انتخابات این جزیره، نقش بسزایی در آگاهی بخش به جامعه داشت.

کرمی همچنین در ادامه با اشاره نقش ایرنای کیش در پیگیری مشکلات جامعه، گفت: به طور مثال مشکلات مربوط به خانه بهداشت جزیره کیش در دستور کار ویژه بخشداری بود و در همین راستا گزارش مفصل ایرنای کیش از این سوژه، نه تنها روند را تسریع کرد بلکه سبب امید آفرینی در جامعه شد.

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا است که به روز خبرنگار نامگذاری شده است.

ایرنا پرچمدار عرصه جهاد تبیین است

ایرنا پرچمدار عرصه جهاد تبیین است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha