استفاده از ظرفیت رسانه‌ در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی الزامی است

گرگان- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای گلستان به نقش پررنگ رسانه‌ها در ترویج آموزش‌های مهارتی اشاره کرد و گفت: حلقه مفقوده اشتغال، آموزش مهارت است که نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در توسعه مهارت غیرقابل انکار است.

حمزه کرایلو روز پنج‌شنبه همزمان با ایام گرامیداشت خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: خبرنگاران در سنگر روایت حقیقت‌ها، شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی مردم و ارتقای فرهنگ جامعه تلاش می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران با وجود مشکلات فراوان در امر اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و پیگیری مطالبات و مشکلات جامعه دارند.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای گلستان با اشاره به اینکه روایت توسعه و پیشرفت استان گلستان از زبان رسانه‌ها، امید را به جامعه تزریق می‌کند، تصریح کرد: نقش‌آفرینی رسانه‌ها و تلاش آنها در رفع شبهه‌ها و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل تقدیر است.

استفاده از ظرفیت رسانه‌ در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی الزامی است

کرایلو ترویج فرهنگ مهارت در جامعه و ترویج فرهنگ کار در خانواده را امری مهم خواند و تاکید کرد: در این مسیر به یاری رسانه‌ها و قلم توانای خبرنگاران نیاز داریم تا شاهد اتفاقات خوب در جامعه باشیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات یک ساله خبرنگاران ایرنا در امر اطلاع‌رسانی توضیح داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان گلستان در اطلاع‌رسانی وقایع اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان به ویژه المپیاد بین‌المللی مهارت به خوبی ظاهر شد.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha