ایرنا رسانه‌ای مطالبه‌گر و از حامیان هلال احمر است

گرگان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی و پویا با پوشش کامل و سریع وقایع و اقدامات هلال احمر و مطالبه‌گری صحیح در راستای حل مشکلات و کمبودهای جمعیت هلال احمر استان گلستان گام برداشته و حامی این نهاد است.

قاسم غریب‌آبادی روز پنج‌شنبه همزمان با ایام گرامیداشت خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: خبرنگاران مانند رگ‌هایی در بدن انسان هستند که خون و حیات را به جامعه هدیه می‌دهند.

وی افزود: اگر اطلاع‌رسانی و پوشش خبری فعالیت‌های سازمان‌ها و ادارات توسط خبرنگاران انجام نشود اقدامات انجام‌شده در درون همان سازمان باقی می‌ماند و مردم و جامعه هدف از آن بی‌خبر می‌مانند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشت و توضیح داد: خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم همه خطرات را به جان می‌خرند و گاهی اوقات همچون شهید صارمی جان شیرین خود را در این راه فدا می‌کنند.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha