خبرگزاری ایرنا راوی نخست اخبار دادستانی است

زاهدان - ایرنا - سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان راوی اول اخبار دادستانی مرکز استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل احمدزاده روز پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا زاهدان به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در مرکز سیستان و بلوچستان جز خانه های اصلی و موطن اصلی دادستانی محسوب می‌شود و از اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی راوی اول اخبار دادستانی مرکز استان است بسیار خرسندیم.

وی با اشاره به اینکه خبرهای اصلی مرتبط با حیطه کاری حقوق عامه را ابتدا به خبرگزاری ایرنا سیستان و بلوچستان مخابره می‌کنیم تصریح کرد: هر زمانی که نیاز بوده خبرنگاران این خبرگزاری در جایی حضور داشته باشند بدون در نظر گرفتن زمان درخواست دادستانی همراه ما بوده اند.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان با مقایسه رویکرد رسانه ای دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان در چهار ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: قطعا رویکرد رسانه ای دستگاه قضایی استان بسیار متحول شده همچنین فعالیت خبرگزاری ایرنا با وجود خبرنگاران حرفه‌ای که به کار گرفته قابل مقایسه با سال های قبل نیست که امیدواریم این روند استمرار پیدا کند.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایرنا جز خبرگزاری هایی است که صادقانه خبر را اعلام و منتشر می کند و از جنگ رسانه خاصی که با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دارند حمایت می‌کنیم.

احمدزاده بیان کرد: خبرگزاری ایرنا سیستان و بلوچستان خبرها را صادقانه و با شفافیت لازم به مردم مخابره می‌کند که این موضوع قطعا آثار و تبعات بسیار مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

وی با قدردانی از مسوول چند رسانه ای خبرگزاری ایرنا در بازدید از معدن و کارخانه فرآوری طلای تفتان گفت: سابقه نداشته که یک خبرگزاری از ابتدا تا انتهای بازدید که نزدیک به ۱۰ ساعت طول کشید همراه مسوولی حضور داشته باشد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان تصریح کرد: راوی اول بازدید از معدن و کارخانه فراوری طلای تفتان در سیستان و بلوچستان خبرگزاری ایرنا بوده است، پیشنهاد بنده به دستگاه های اجرایی استان این است که از وجود خبرنگاران با تجربه این خبرگزاری برای پوشش جلسات خود استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha