اجرای طرح ویژه نظارت بر مسافرت‌های اربعین در آذربایجان‌شرقی

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح ویژه نظارت بر مسافرت‌های اربعین در این استان آغاز شده و در حال اجراست.

«صمد حضرتی» روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: این طرح با توجه به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و افزایش سفرهای زیارتی مردم به عتبات عالیات در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح از جمله بر مجتمع های رفاهی و رستوران های بین راهی از بابت قیمت، کیفیت اغذیه و خدمات ارایه شده و قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس و خودروهایی که در این زمینه سرویس ارایه می کنند، نظارت می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قضات شعبه های تعزیرات حکومتی به صورت کشیک در پایانه های اتوبوسرانی و فرودگاه تبریز مستقر شده و در صورت شکایت شهروندان در خصوص نحوه سرویس دهی، قیمت و خدمات، به شکایت آن ها رسیدگی می کنند.

حضرتی، ادامه داد: شهروندان شاکی همچنین می توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا مراجعه به اتحادیه مربوطه، تعزیرات حکومتی یا بازرسان مستقر در پایانه ها و فرودگاه شکایت خود را اعلام کنند تا به آن ها رسیدگی و پرونده تعزیراتی برای آن ها تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت این اداره کل پیشگیری از بروز تخلف است، یادآور شد: در این راستا تلاش می شود با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و اصناف و مراکز خدماتی و مسافرتی از موارد تخلف، مانع از تشکیل پرونده تعزیراتی برای آن ها شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha