پایان اردوی ۲ هفته ای شاگردان اسکوچیچ در ترکیه/ تراکتور آماده برای شروع لیگ

تبریز - ایرنا - تیم فوتبال تراکتور که برای کسب آمادگی بیشتر و حضوری شایسته در رقابت‌های لیگ برتر عازم اردوی ۲ هفته ای در آنکارای ترکیه شده بود پس از انجام تمرینات آماده سازی و مرور برنامه های تاکتیکی در این اردو و همچنین انجام ۲ بازی تدارکاتی، عصر امروز وارد تبریز می شود.

به گزارش ایرنا، کاروان تیم فوتبال تراکتور ششم مردادماه جاری پس از حضور در تست ایفمارک در تهران، بلافاصله عازم کمپ "قیزیلجا حامام" آنکارا در ترکیه شد و تمرینات این تیم زیر نظر سرمربی کروات برای فصل جدید به طور رسمی استارت خورد.

تراکتور از معدود تیم هایی بود که در این فصل به موقع وارد نقل و انتقالات شد و پس از به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر، عازم اردوی پیش فصل شد و این به نوعی سنت شکنی در تراکتور زمان تحت مالکیت زنوزی بود.

تراکتوری ها قرار بود در این اردوی ۲ هفته ای سه بازی تدارکاتی با تیم های حاضر و مطرح لیگ برتر ترکیه انجام دهند که به دلایلی این اتفاق نیافتاد و این تیم به انجام ۲ بازی تدارکاتی با تیم های نه چندان مطرح ترکیه بسنده کرد که یک تساوی و یک برد حاصل این بازی ها بود.

نخستین بازی تدارکاتی تراکتور طبق برنامه با آدانا دمیرسپور از تیم های لیگ برتری ترکیه بود که به دلیل آنچه که کیفیت بد چمن محل بازی عنوان شد، لغو شد و در نهایت شاگردان اسکوچیچ پس از یک هفته حضور در اردو، نخستین بازی تدارکاتی را مقابل تیم "کچی اورن گوجو" آنکارا از لیگ یک ترکیه انجام دادند که با تساوی یک بر یک پایان یافت، تک گل تراکتور را رحمان جعفری به ثمر رساند.

دومین و آخرین بازی تدارکاتی تراکتور در اردوی ترکیه مقابل تیم برگاما که در لیگ دسته سه ترکیه قرار دارد برگزار شد که تراکتوری ها در این بازی با نتیجه پرگل چهار بر صفر برنده شدند، گل های تراکتور در این دیدار را امیر حسین حسین زاده سه گل و پویا پورعلی به ثمر رساندند.

تیم فوتبال تراکتور در اردوی ترکیه با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی شیری، محمد آقاجانپور، محمد نادری، سعید کریم آذر، ایگور پوستونسکی، پویا پورعلی، بهزاد سلامی، مهدی حسینی، مهدی ترابی، سجاد آشوری، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین زاده، مهدی هاشم نژاد، رحمان جعفری و تومیسلاو اشترکالی حضور داشت.

تراکتور در این فصل بیرانوند، اسماعیلی فر، ترابی، پورعلی، پوستونسکی و اشترکالی را به خدمت گرفته و جدایی احسان مرادیان، امیر ابراهیم زاده، امیرارسلان مطهری، حسین پورحمیدی، سیامک نعمتی، سیدمحمد حسینی، عارف رستمی، گوستاوو واگنین، میلوش دلتیچ و صفا هادی قطعی شده است اما هنوز تکلیف حسین پورحمیدی دروزاه بان فصل گذشته این تیم مشخص نیست.

تراکتور جا برای جذب سه بازیکن خارجی دیگر دارد و در کنار آن، می تواند از بازیکنان سهم زیر ۲۳ سال، ۲۰ سال و پایه نیز استفاده کند تا با ترکیبی کامل در لیگ بیست و چهارم حاضر شود.

نقل و انتقالات تابستانی تا ۲۸ شهریور ماه و حدود یک ماه پس از آغاز لیگ ۲۴ ادامه دارد و این به این معنی است که اسکوچیچ یک ماه فرصت دارد تا نیازهای تیم در پست های مختلف را به طور دقیق تشخیص داده و نسبت به جذب بازیکن مورد نیاز اقدام کند.

با توجه به قرعه کشی انجام شده، تراکتور در هفته نخست در رفسنجان به مصاف مس این شهر می رود، این دیدار ۲۶مرداد برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha