۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85562045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی جدید شمس آذر امروز معرفی می شود

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85562045
سرمربی جدید شمس آذر امروز معرفی می شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه بازیکنان تیم فوتبال شمس آذر همچنان تمرینات خود را برای حضوری قوی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ادامه می دهند، گفت: سرمربی جدید شمس آذر امروز مشخص معرفی می شود تا این تیم با قوت تمام روانه مسابقات لیگ برتر شود.

عباس علایی مقدم روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین، اظهار کرد: اولویت تیم فوتبال شمس آذر انتخاب بازیکنان با انگیزه و شاخص است و سعی دارد تیمی را روانه لیگ برتر کند که شایسته مردم قزوین باشد.

وی ادامه داد: باشگاه شمس آذر قزوین فصل گذشته توانست به موقع دستمزد و پاداش بازیکنان، مربیان و اعضای کادر فنی خود را پرداخت کند و به زودی نیز حواشی مطرح شده در خصوص تیم هم پایان می یابد.

علایی مقدم در خصوص اقدامات صورت گرفته برای امکانات ورزشی استان قزوین، افزود: چمن چند منظوره، استخر سرپوشیده، زورخانه و یک مرکز تخصصی فیزیوتراپی از ابتدای سال جاری در استان مورد بهره برداری قرار گرفته و ۴۰۰ میلیارد ریال نیز برای آنها هزینه شده است.

به گفته این مسوول، مشکلاتی در نورپردازی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین وجود داشت که مذاکره با سه شرکت مرتبط با این موضوع را آغاز و در حال مرتفع کردن آن هستیم، همچنین جلساتی را نیز برای رفع مشکل پارکینگ، گیت های ورود و خروج تماشاگران و جایگاه خبرنگاران برگزار کرده ایم که تمام مشکلات به زودی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد:‌ به دنبال میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال در قزوین هستیم و آماده ایم تا با همکاری مسوولان استانی این مسابقات امسال نسبت به سال گذشته هر چه بهتر و باشکوه تمامتر برگزار شود.

این مسوول یادآور شد: استان قزوین امسال سه ورزشکار را به همراه یک سرمربی روانه رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کرد و امروز نیز مردم استان با اشتیاق فراوان رقابت رضا علیپور در سنگنوردی، مهران برخورداری در تکواندو و میرمصطفی جوادی در وزنه برداری را پیگیری خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: قزوین از نظر اعزام ورزشکار به مسابقات المپیک با استان های بزرگ کشور در رقابت است و امیدواریم قدر این فرصت طلایی را بدانیم، هر چند در اعزام ورزشکار به مسابقات پارالمپیک ضعف هایی وجود داشت که باید با تلاش بیشتر کمبودها در این زمینه جبران شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین همچنین با تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگاران بازوان اصلی دولت و دستگاه های اجرایی هستند که با تلاش خود نشاط اجتماعی و امید را در جامعه گسترش می دهند که جا دارد از زحمات آنها تقدیر و تشکر به عمل آوریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha