۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85562110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۷ درصد اعتبارات عمرانی پارسال بوشهر تخصیص یافت

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85562110
۶۷ درصد اعتبارات عمرانی پارسال بوشهر تخصیص یافت

بوشهر - ایرنا- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: ۴۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی استانی از محل ردیف های مختلف پارسال به این استان ابلاغ شد که از این رقم ۲۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا، «علی پورداود» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: باتوجه به اینکه پایان سال مالی شهریورماه است برخی دستگاههای اجرایی که تاکنون نسبت به هزینه کرد اعتبارات تخصیصی اقدام نکرده اند در چند روز باقیمانده نسبت به این مهم اقدام تا مانند سال گذشته هیچ گونه اعتباری ناشی از عدم هزینه کرد به خزانه برگشت داده نشود.

وی یادآور شد: امسال تاکنون ۶۸ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان بوشهر ابلاغ شده که نسبت به سال قبل ۶۲ درصد رشد دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر تصریح کرد: در جلسات برنامه ریزی سهم هر شهرستان مشخص شده و به محض باز شدن سامانه ملی مبادله موافقت نامه این مهم انجام خواهد شد.

پورداود ادامه داد: از مجموع ۶۸ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار یاد شده، پنج هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی گفت: این میزان اعتبار بین طرح های افتتاحی هفته دولت امسال توزیع شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر عنوان کرد: همچنین یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار در پیوست قانون بودجه نیز از محل اعتبارت ملی در سه ماه نخست امسال تخصیص و ابلاغ شده است.

پورداود تصریح کرد: این مقدار اعتبار برای سدهای دالکی، دشت پلنگ، باغان و باهوش، بیمارستان های جایگزین فاطمه زهرا (س) بوشهر و ۱۷ شهریور برازجان و تجهیز دانشگاههای استان بوشهر تخصیص یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha