پایان اردوی پنج روزه شاگردان حسینی در تهران/ آلومینیوم مصمم به اهواز می‌رود

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک که برای کسب آمادگی بیشتر و حضوری شایسته در رقابت‌های لیگ برتر عازم اردوی پنج روزه در تهران شده بود، پس از انجام تمرینات آماده‌سازی و مرور برنامه‌های تاکتیکی و ۲ بازی تدارکاتی، عصر دیروز (جمعه) وارد اراک شد.

به گزارش ایرنا، کاروان تیم فوتبال آلومینیوم اراک ۱۵ مردادماه جاری اراک را به مقصد تهران ترک کرد و پس از حضور در مجموعه ورزشی ایران‌خودرو تمرینات این تیم زیرنظر سید مجتبی حسینی برای فصل جدید به طور رسمی استارت خورد.

آلومینیوم از معدود تیم‌هایی بود که در این فصل به موقع وارد نقل و انتقالات نشد و پنجره نقل و انتقالات این تیم به‌خاطر شکایت والنتینو یوئل، مهاجم آفریقایی- استرالیایی توسط فیفا بسته بود اما با پیگیری‌های مدیران باشگاه، بعد از چند روز این پنجره باز شد اما قیمت نجومی برخی بازیکنان با بودجه و توانمندی‌های مالی آلومینیوم به هیچ عنوان همخوانی نداشت و به همین دلیل آلومینیوم نتوانست بازیکنان مطرح چندانی را به ترکیب خود اضافه کند.

با این شرایط حفظ بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم، مهمترین رویکرد کادر فنی آلومینیوم قرار گرفت و هشت بازیکنان در رده سنی جوانان و امید نیز جذب این تیم اراکی شدند و به گفته مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم جذب ۲ یا سه بازیکن دیگر نیز در دستور کار است که تا آغاز فصل عملیاتی می‌شود.

شاگردان سید مجتبی حسینی در این اردوی پنج روزه ضمن تمرینات فشرده، ۲ بازی تدارکاتی نیز با تیم‌های ذوب‌آهن و شمس آذر قزوین انجام دادند که در بازی نخست با نتیجه ۲ بر یک از اصفهانی‌ها شکست خوردند اما بازی دوم را با نتیجه یک بر صفر مقابل شمس‌آذر به برتری دست یافتند.

نقل و انتقالات تابستانی تا ۲۸ شهریورماه و بیش از یک ماه پس از آغاز لیگ ۲۴ ادامه دارد و این به این معنی است که حسینی پس از آغاز لیگ و ارزیابی بازیکنان در چهار مسابقه اول تیمش یک ماه فرصت دارد تا نیازهای تیم در پست‌های مختلف را به طور دقیق تشخیص داده و نسبت به جذب بازیکن مورد نیاز اقدام کند که مستلزم همکاری مدیران باشگاه و هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران برای تامین اعتبارات مورد نیاز است.

به هر حال تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ بیست و چهارم، پنجمین فصل حضور خود در بالاترین سطح فوتبال کشورمان را تجربه می‌کند و اگر چه از فصل بیستم که اولین فصل حضور اراکی‌ها در لیگ برتر بود تاکنون نتایج قابل قبولی کسب کرده و همواره در میانه‌های جدول رده‌بندی حضور داشته، اما هواداران انتظار دارند که تیم محبوبشان جایگاه هرچه بهتری برای خود در لیگ دست و پاکند و حتی نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه آسیا دارند که این مهم برای ظرفیت‌های بالای آلومینیوم چندان دور از دسترس نیست و نیاز به حمایت مالی هر چه بیشتر باشگاه و کارخانه آلومینیوم دارد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در بازی نخست خود در لیگ بیست و چهارم باید روز ۲۵ مردادماه جاری به مصاف استقلال خوزستان برود که بازی به مراتب‌ آسان‌تری نسبت به اولین بازی فصل گذشته خود دارد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ بیست و سوم با وجود آسیب‌های زیادی که از داوری مسابقات دید و دست کم نتیجه پنج مسابقه با داوری‌های غلط به ضرر این تیم اراکی تمام شد، اما با چنگ و دندان توانست ۳۹ امتیاز کسب و به رده هشتم لیگ برتر تکیه بزند اما در لیگ بیست و چهارم و با ورود وی ای آر به زمین اختصاصی آلومینیوم، هواداران امیدوارند حداقل در بازی‌های خانگی حقشان ضایع نشود.

حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و شکست این تیم در اولین مسابقه نیم فصل، از مهمترین شگفتی‌سازی‌های شاگردان حسینی در فصل گذشته بود که امید است در فصل آینده این شگفتی‌ها بیشتر و جایگاه آلومینیوم در جدول، ارتقای چشمگیری داشته باشد.

بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم فوتبال آلومینیوم اراک ۲۵ مردادماه جاری در اولین مسابقه فصل ۰۴-۱۴۰۳ لیگ‌برتر خود در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha