۸۰ درصد جرائم در شهرستان «سلسله» خُرد است

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی سلسله گفت: جرائم خشن و سازمان یافته در این شهرستان وجود ندارد و بالغ بر ۸۰ درصد جرم های کشف شده خُرد هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد بوستان افروز روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه در دفتر فرماندهی ناحیه اظهار کرد: مجموعه پلیس شهرستان با تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنیت مبارزه و برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سلسله در بحث سد معبر و ترافیک با مشکلات زیادی مواجه است افزود: رفع مشکلات سد معبر و ترافیک در حوزه وظایف پلیس نیست اما با توجه به انتظاراتی که مردم از این مجموعه دارند در حد توان خود در این حیطه ها نیز ورود کرده و نسبت به رفع سد معبر با سایر دستگاه های متولی همراه بوده ایم.

وی در خصوص برخورد قاطعانه پلیس با نزاع های دسته جمعی در شهرستان عنوان کرد: در یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاها پس از حضور ماموران مشاهده شد چند نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و موجب ایجاد تنش و بر هم زدن نظم عمومی شده بودند.

فرمانده انتظامی سلسله گفت: با حضور به موقع پلیس ۱۵ نفر از عوامل اصلی این نزاع دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع ذیصلاح شدند.

سرهنگ بوستان افروز یادآور شد: پلیس با حضور به موقع در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جدیت با افرادی که بخواهد نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در بیان مشکلات جامعه افزود: بخش مهمی از اطلاعات ما نسبت به وقایع جامعه از طریق اخبار صحیح خبرنگاران دریافت می شود که می تواند در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی کمک کننده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha