نماینده اردبیل: مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی نگاه حمایتگرانه دارد

اردبیل- ایرنا- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رییس جمهور جدید برای تشکیل و تکمیل کابینه دولت چهاردهم، نگاه تعاملی و حمایتگرانه دارد.

صدیف بدری روز پنجشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز اردبیل به مناسبت روز خبرنگار افزود: فضای مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دکتر مسعود پزشکیان، فضای تعامل و کمک است و مشکلی با دولت جدید وجود ندارد.

وی در خصوص رای مجلس به وزرای پیشنهادی دولت دکتر پزشکیان با اشاره به اعتقاد همه نمایندگان به اصل استقلال قوا و تکلیف قانونی مجلس در رای اعتماد به وزرا بر اساس ارزیابی دقیق بیان کرد: رای اعتماد مجلس به ۱۹ وزیر پیشنهادی بستگی به افرادی دارد که قرار است اوایل هفته آینده معرفی شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس دوازدهم تاکید کرد: فضای مجلس در تنظیم نوع رابطه با دولت جدید، ایجاد و شکل گیری فضای تقابل نیست و معتقدم که فضای تعاملی مجلس و دولت دکتر پزشکیان خیلی بالاست.

وی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت جدید به مجلس تا چند روز آینده اضافه کرد: مجلس ۲ هفته فرصت بررسی شرایط وزرای پیشنهادی را دارد که در هفته اول وزرای پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی حضور یافته و به معرفی برنامه خود می پردازند و هفته بعد از آن، جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در صحن علنی مجلس برگزار می شود.

نماینده اردبیل: مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی نگاه حمایتگرانه دارد

موفقیت دولت موفقیت کشور و نظام است

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به سابقه نمایندگی رییس جمهور جدید و شناخت دقیق وی از مجلس و نمایندگان ادامه داد: باید به دولت جدید کمک کنیم که در مدیریت کشور و قوه مجریه موفق شود چرا که معتقدیم موفقیت دولت، موفقیت کشور و نظام است.

وی ادامه داد: نمایندگان شناخت خوبی از دکتر پزشکیان دارند و همه باور داریم که وی تعصب بالایی به کشور و نظام دارد و ما نیز طبق فرمایش رهبری، ملزم به حمایت از رییس‌جمهور و دولت جدید هستیم و در رای به اعتماد به وزرای پیشنهادی هم نگاه حمایتگرانه داریم.

بدری همچنین اظهار کرد: اما با وجود این نگاه، مجلس دوازدهم در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بر اساس بررسی دقیق سوابق، توانمندی، کارایی و برنامه وزرای پیشنهادی عمل خواهد کرد و به کسی رای خواهیم داد که همه شرایط وی به نفع کشور و دولت باشد و پس از انتخاب وزرا نیز کمک خواهیم کرد که قوه مجریه در گره گشایی از مشکلات کشور موفق شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha