حسینی بوشهری: تدابیر رهبر معظم انقلاب موجب اقتدار و خودکفایی کشور است

بوشهر- ایرنا- نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف اقتدار و خودکفایی کشور را به دنبال داشته است.

به گزارش ایرنا؛ «آیت الله سید هاشم حسینی‌بوشهری» روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب در بوشهر اظهار کرد: پدافند هوایی چشم بیدار آسمان کشور ماست و چشمان بیدار کارکنان پدافند هوایی ضامن امنیت آسمان کشور می باشد.

وی افزود: چشمان کارکنان پدافند هوایی در شبانه روز پلک نمی زند تا دشمن جرأت نگاه چپ به کشور ما نداشته باشد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن بیش از یک هفته خواب ندارند، عنوان کرد: این چیزی جز اقتدار نیست و این اقتدار از ناحیه خداوند است.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تدابیر رهبر معظم انقلاب موجب اقتدار و خودکفایی کشور شده است، عنوان کرد: برای حقانیت و خدمت به نظام باید سختی‌هایی تحمل کرد و در چارچوب وظایف الهی ماموریت مان را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید

آیت الله حسینی بوشهری : شهادت اوج کمال انسانی است

حسینی بوشهری: رای مردم پشتوانه‌ای برای استمرار این انقلاب الهی است

حسینی بوشهری: صیانت از انقلاب نیازمند هوشیاری و بصیرت کامل است

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آنچه که مهم است کسب رضایت الهی است وگرنه کینه توزی دشمن علیه ملت ایران و نظام اسلامی تمامی ندارد.

حسینی بوشهری ادامه داد: مشکل مردم مشکل ماست و همه باید برای پاسخ به مطالبات مردم دست به دست هم دهیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگیری از سخنانش گفت: امروز بیش از هر زمانی نسل جوان ما نیازمند پیام شهیدان است.

وی عنوان کرد: پیام شهدا به ما این است که صحنه را به نفع دشمن خالی نکنیم، در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم و استقامت داشته باشیم.

حسینی بوشهری یادآور شد: شهیدان ما چون در راه حق گام بر می داشتند در مقابل دشمن و نسبت به ناملایمات و مشکلات احساس خستگی و ضعف نمی کردند و پیروزی نیز از آن کسانی است که صبر و استقامت دارند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه کفر پیوسته از زمان پیامبر اکرم (ص) تا به امروز درصدد انتقام گرفتن از اسلام بوده است، عنوان کرد: دشمن به دنبال انتقام از ملت ایران است چون مردم ما دست دشمن را از کشور قطع کردند و ذره‌ای باج نداده‌اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمن جنگ تبلیغاتی و اقتصادی علیه انقلاب اسلامی ما راه انداخته است اما ملت ما در صحنه‌های مختلف همواره نشان داده اند که پای کار انقلاب اسلامی هستند.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی می خواهد کاری کند تا مردم از نظام فاصله بگیرند، افزود: گاهی اوقات ممکن است باب شهادت بسته شود اما راه شهیدان بسته نیست، راه شهیدان اخلاص، ایثار، عفت و پاکدامنی زیستن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha