مدیرکل استاندارد قزوین: ایرنا رسانه ای مرجع و تاثیرگذار است

قزوین - ایرنا - مدیرکل استاندارد قزوین گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی در مقایسه با دیگر رسانه ها و نیز فضای مجازی، منبع خبری موثق و مورد اعتمادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میترا عقیلی روز پنج شنبه و به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین و در دیدار با رییس و کارکنان این مرکز تصریح کرد: وظیفه ای بسیار سنگین بر دوش خبرنگاران قرار دارد چرا که زبان نقد مردم به مسوولان و بیان مسایل جامعه هستند.

وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با داشتن نیروهای حرفه ای و رعایت دقت و توجه در انتشار اخبار درست، همواره یاریگر اداره کل استاندارد استان است تا این اخبار به موقع به گوش مخاطبان برسد.

عقیلی بیان کرد: مهم‌ترین رسالت سازمان ملی استاندارد، سلامتی افراد جامعه و رونق بخشیدن به اقتصاد است و از رسانه ها می خواهیم تا در کنار ما باشند و بتوانیم در زمینه استاندارد سازی و ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه فرهنگ سازی کنیم.

عقیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت تعامل و ارتباط بین رسانه و کارشناسان حوزه استاندارد قزوین بیان کرد: باید زمینه های توسعه این ارتباط و همکاری های مشترک این ۲ قشر فراهم شود و هرکدام از ظرفیت های یکدیگر بهره بگیرند.

مدیرکل استاندارد قزوین: ایرنا رسانه ای مرجع و تاثیرگذار است

رضا اسدی، رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار یادآور شد: خبرگزاری ایرنا از سال ۱۳۱۳ تاکنون همواره تلاش کرده با محوریت قانون مداری، اخلاق و کار حرفه‌ای یاریگر مسوولان جامعه باشد.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل مهم در اهداف خبرگزاری جمهوری اسلامی، اطلاع رسانی به عموم جامعه به خصوص در حوزه مسائل استاندارد است تا قوانین و قواعد مرتبط با آن به نحوز مطلوب در جامعه اجرایی شود که انتظار داریم از ظرفیت رسانه‌ای بیش از گذشته استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha