۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1058
کد خبر: 85562231
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امکان ثبت‌نام حضوری اتباع خارجی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین فراهم شد 

تهران - ایرنا - کمیته اربعین حسینی اتباع و مهاجرین خارجی در جهت تسهیل و مساعدت در فرایند ثبت نام اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ ، امکان ثبت نام حضوری اتباع خارجی برای شرکت در پیاده روی اربعین را فراهم کرد.

به گزارش ایرنا از سازمان ملی مهاجرت، در اطلاعیه شماره ۶ این سازمان که روز پنحشنبه منتشر شد، آمده است: کمیته اربعین حسینی اتباع و مهاجرین خارجی در جهت تسهیل و مساعدت در فرایند ثبت نام اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ و صدور سند خادم اتباع و مهاجرین خارجی در استان تهران، به اطلاع تمام اتباع و مهاجرین خارجی به ویژه اتباع سرشماری دارنده کد یکتای معتبر ساکن در استان تهران که مشتاق به شرکت در اربعین حسینی هستند می‌رساند علاوه بر امکان ثبت نام غیر حضوری از طریق سایت سهما به نشانی اینترنتی https:://immigrationorg.ir/mohajer/login می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی kanoonnobat.ir و اخذ نوبت به یکی از مراکز سه گانه ذیل نسبت به ثبت نام و دریافت سند خادم برای شرکت در سفر معنوی اربعین حسینی اقدام کنند.

بدیهی است در مرزهای خروجی تمهیدات صدور سند پیش بینی نشده و هیچ گونه سندی صادر نمی‌ شود و اتباع خارجی فاقد سند خادم در مسیر تردد به مرزهای خروجی بازگشت داده خواهند شد.

مرکز شماره ۱ به آدرس مرکز ورامین صادق علی روبروی هتل بختیاری خیابان شهید فکوری سالن ورزشی شهید شیرکوند با کد دفتر ۱۴۵۸

مرکز شماره ۲ به آدرس جاده ساوه سه راه نسیم شهر شهرک فجر خیابان ۲۵ متری همت خیابان دانش روبروی مدرسه دخترانه مبین با کد دفتر ۱۴۷۶

مرکز شماره ۳ به آدرس جاده قدیم قم بعد از کهریزک ابتدای شورآباد لاین کندرو جنب پل ۶۰ متری جنب آتش نشانی ورزشگاه شهدای قاسم آباد با کد دفتر ۱۴۷۷

همچنین کمیته اربعین اتباع و مهاجرین خارجی اطلاعیه شماره ۷ را نیز صادر کرده و در آن آمده است؛ قابل توجه اتباع و مهاجرین خارجی ثبت نام کننده برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، به اطلاع می رساند، نظر به اینکه تعداد قابل توجهی از اسناد خادم اتباع و مهاجرین خارجی صادر و در اختیار دفاتر کفالت قرار گرفته است. اتباع خارجی جهت دریافت سند خادم با در دست داشتن فیش واریزی بیمه اربعین به دفاتر کفالت مراجعه کنند.

عزیمت زائران حسینی برای شرکت در آیین اربعین از این هفته آغاز شده است؛ بر اساس تقویم ایران چهارم شهریورماه مصادف با اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha