آثار فرهنگی و هنری اصحاب هنر و رسانه در جامعه اثرگذار است

زابل - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: آثار فرهنگی و هنری در تصمیم‌گیری‌ها و آینده‌سازی اثرگذار بوده و توجه به مسائل این حوزه اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ولایتی پور روز پنجشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه زابل اظهار کرد: این قشر یکی از سرمایه‌های این شهرستان هستند که هر یک با داشتن ایده‌ها و فکرهای بالفعل نقش موثری در پیشرفت عرصه‌های مختلف دارند.

وی افزود: متاسفانه کار بر روی مسائل فرهنگی کمتر انجام شده در حالیکه در این زمینه باید وقت و سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشیم؛ چرا که حل مشکلات فرهنگی زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات جامعه خواهد بود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل ادامه داد: اعتقاد زیادی به فرهنگ و هنر داریم، خروجی مسائل فرهنگی اگرچه زمان بر است اما در زندگی آیندگان تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: شب شعر یکی از راه‌های معرفی منطقه سیستان به سایر نقاط است چرا که قهر طبیعت چالش‌های زیادی برای ساکنان این خطه فراهم کرده اما این‌ها باعث نشده تا فرهنگ مردمان غیور این سرزمین تحت الشعاع قرار گیرد و همچنان پرچم ولایتمداری در این منطقه بالا است.

ولایتی پور تاکید کرد: باید تمام همت خود را با نگاه اعتدالی به موضوع فرهنگ و هنر به کار گیریم و در ترویج این حوزه تمام قد پای کار باشیم، هر کس در هر مسوولیتی باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد، ما نیز از شما در این عرصه حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به دنبال مسائل قومی و مذهبی نیستیم و فعالیت‌مان تمام بخش‌های سیستان را در بر می‌گیرد، باید مشکلات و دغدغه‌های مردم رصد و به آن‌ها پرداخته شود که این مهم جز با همکاری، وحدت، کار تیمی و تخصصی محقق نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: خواسته ما از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه انتقاد منصفانه است برای انتقادات خود پیشنهاد و راهکار هم ارائه دهید تا تعاملات دوسویه پیش برود.

وی اظهار کرد: وظیفه ما حمایت از جامعه فرهنگ، هنر و رسانه است و بر این باور هستیم که با تمام توان و ظرفیت آنچه که از دست ما بر می‌آید برای کمک و همراهی شما دریغ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha