۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85562266
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو در البرز

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱
کد خبر: 85562266
دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو با ٨٣ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه گفت : در پی اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد که یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای سطح استان البرز که به تازگی از زندان آزاد شده، با تشکیل یک باند ۲ نفره اقدام به سرقت لوازم خودرو در سطح استان می‌کند.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در شهرستان فردیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده به همراه یکی از همدستانش در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
هداوند اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش پای خود ندیده و به ارتکاب ۸۳ فقره سرقت لوازم خودرو در سطح استان البرز اعتراف کردند.
وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از سرقت‌های به وقوع پیوسته به واسطه بی‌توجهی شهروندان به نکات ایمنی بوده است.

کشف ۱۰ تن برنج قاچاق در کرج
رییس پلیس امنیت اقتصادی البرزاز کشف ١٠ تن برنج خارج از شبکه در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

سرهنگ "حسنعلی پارسافر" بیان کرد: در اجرای طرح‌های بازدید از انبارهای سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی به همراه عوامل تعزیرات حکومتی و اداره صمت به یک انبار در منطقه محمدشهر کرج اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۱۰ تن برنج خارج از شبکه توزیع شدند.
وی افزود: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان هفت و نیم میلیارد ریال برآورد شده است.
رییس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز اضافه کرد: یک نفر در این زمینه شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
پارسافر با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا در زمینه اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید، فروش و نگهداری کالای قاچاق است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha