حضور بیشتر بانوان در پست‌های مدیریتی حوزه ورزش ضروری است

سنندج- ایرنا- معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان معاون ابراز امیدواری کرد در آینده حضور بانوان ایرانی در پست های مدیریتی به ویژه در حوزه ورزش بیشتر شود.

به گزارش ایرنا، مریم کاظمی پور روز پنجشنبه در نشست تخصصی معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با روسای گروه ورزش بانوان غرب کشور در سنندج اظهار کرد: برای وزارت ورزش و جوانان در راس امور بودن یک بانوی توانمند در ورزش و جوانان استان کردستان یک افتخار و این نشانه توانمندی بانوان این سرزمین است.

وی در ادامه سخنانش گفت: این نشست با هدف پایش آمادگی جسمانی و ارتقا تندرستی خانواده در راستای سبک زندگی سالم و فعال به مدت یک روز در سنندج برگزار می شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: این دوره تخصصی از آنجا دارای اهمیت است که برنامه های که توسط مسئولین ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان استان ها تا پایان سال به اجرا در خواهد آمد باید در جشنواره ملی شهید رجایی به حدنصاب و اقناع مشارکت عمومی برسد و امتیاز مناسب دستگاه کسب شود.

«پروین کرملو» مدیرکل معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و «زهرا تسلیمی» مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه ورزش بانوان این وزارتخانه نیز در این نشست حضور داشتند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به منظور بررسی مشکلات و مسائل حوزه ورزش بانوان کردستان عصر روز پنجشنبه با نواب روسای هیات های ورزشی استان نشست تخصصی برگزار خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha