افزایش بهره‌وری کشاورزی گلستان با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان 

گرگان- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به افزایش بهره‌وری مزارع با توسعه کشاورزی دانش‌بنیان گفت: از سال ۱۴۰۱ برای توسعه کشاورزی دانش‌بنیان در استان گام برداشته شد که در سایه آن، تولید محصولات افزایش قابل توجهی یافت.

محمد برزعلی روز پنج‌شنبه همزمان با ایام گرامیداشت خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: تغییر اقلیم در استان گلستان خود را با بارش‌های بسیار سنگین، خشکسالی و وقوع سیل نشان داد اما با این وجود عملکرد تولید کشاورزی گلستان مطلوب بود که نشانه اثرگذاری مثبت فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان است.

به گفته وی؛ ۲۴ درصد تولید ناخالص داخلی در استان گلستان بر پایه فعالیت‌های بخش کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران استان گلستان همواره یاور بخش تولید بودند، افزود: نتایج خوبی در حوزه تولید محصولات کشاورزی در استان گلستان حاصل شده که رسانه‌ها در تحقق این مهم نقش پررنگی داشتند.

افزایش بهره‌وری کشاورزی گلستان با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان 

برزعلی با بیان اینکه امسال استان گلستان رکورد تولید گندم در واحد سطح را شکست، یادآور شد: این اتفاق نتیجه کشاورزی دانش‌بنیان، برنامه‌ریزی خوب جهاد کشاورزی و تخصیص وظایف بیشتر به استان‌ها و همراهی مسوولان استانی بوده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha