۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85562403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر علوم: بودجه دانشگاه‌ها ۱۱۰ درصد رشد دارد

۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶
کد خبر: 85562403
وزیر علوم: بودجه دانشگاه‌ها ۱۱۰ درصد رشد دارد

همدان- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بودجه اختصاصی دانشگاه‌ها طی سه سال گذشته بیش از ۱۱۰ درصد محقق شده که این نشان از تعهد به توسعه زیرساخت‌های علمی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی زلفی‌گل روز پنجشنبه در آیین افتتاح مجتمع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله رییسی، با اشاره به اینکه خدمات برجسته‌ استاندار همدان قابل تقدیر است، افزود: از استاندار همدان که در دولت مردمی منشاء اثر خدمات زیرساختی بوده و با پیگیری‌های شبانه‌روزی مشکل آب همدان را برطرف کردند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: با همکاری و اهتمام ویژه استاندار همدان چهار بلوک خوابگاهی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی همدان اختصاص دادیم که ارزش ریالی آن‌ها به چند همت می‌رسد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: شهید آیت‌الله دکتر رییسی نگاه ویژه‌ای به علم و فناوری داشتند و حداقل ماهی یک‌بار برای جامعه علمی و وزارت علوم جلسات و نشست‌های تخصصی برگزار می‌کردند.

وی یادآور شد: مجتمع علمی و فرهنگی شهید رییسی که از سه بخش سالن‌های اجلاس، کتابخانه‌ها و سالن آمفی‌تئاتر هزار و ۲۰۰ نفره تشکیل شده، به عنوان یک مرکز چندمنظوره در خدمت جامعه علمی و فرهنگی کشور قرار دارد.

فاز نخست مجمتع علمی و فرهنگی شهید آیت‌الله دکتر رییسی در ۲ سالن اجلاس با ظرفیت‌های ۳۰۰ و ۹۰ نفره در مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر و با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha