۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85562434
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمام دستگاه‌های متولی در ایام‌ اربعین آماده‌باش باشند

اهواز - ایرنا - وزیر کشور گفت: تمام دستگاه‌های متولی در ایام‌ اربعین، باید در حالت آماده‌باش باشند و نسبت به تسهیل در تردد زائران اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی پنجشنبه شب در ستاد اربعین استان‌ خوزستان بیان کرد: از زحمات همه کمیته ها به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان و دیگر دستگاه ها متولی در تسهیل امور در اربعین تشکر می‌کنم و امیدوارم با جدیت به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: برگزاری مراسم اربعین امسال باید نسبت به سال قبل باشکوه تر باشد لذا اگر کارهای مهمی روی زمین مانده باید در زمان باقیمانده، به نحو خوبی اجرا شود.

وزیر کشور با بیان اینکه کار برای دستگاه امام‌ حسین (ع) با دل و جان انجام می شود گفت: هر آنچه که به نفع زائران است باید انجام شود و کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست البته نباید اصراف شود.

وی افزود: از شهرداری اهواز انتظار داریم به عنوان پشتوانه عمومی استانداری، در مرز چذابه فعالیت چشمگیری داشته باشد همچنین در بحث حمل و نقل اتباع خارجی از فرودگاه تا مرز، اقدامات لازم را انجام دهد تا اتباع در فرودگاه اهواز جمع نشوند.

وحیدی گفت: شهرداری اهواز از طریق ۵۰ دستگاه ون کار انتقال اتباع خارجی به مرز چذابه را انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: همچنین کارت تردد مابقی موکب داران باید هر چه سریع تر صادر شود.

وی افزود: هماهنگی های لازم برای تردد زائران در تمام‌مرزهای کشور صورت گرفته همچنین طرف عراقی ما در مرزها همکاری لازم را با ما دارند که جا دارد از همگی آنها تشکر کنیم.

وزیر کشور گفت: طبق توافق به عمل آمده، تردد اتباع خارجی مقیم از مرز شلمچه و اتباع خارجی غیر مقیم از مرز چذابه انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش روز چهارم شهریورماه، اربعین حسینی(ع) است و زائران از ۲ مرز چذابه و شلمچه در حال عزیمت به کشور عراق هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha