سوانح رانندگی در مشهد ۲۱ نفر را روانه بیمارستان کرد

مشهد - ایرنا - مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سانحه برخورد یک دستگاه پیکان وانت با مینی بوس در جاده گوارشک، سرازیری آبقد، روستای میان مرغ مشهد ۲۱ سرنشین این خودروها را روانه بیمارستان کرد.

محمد علیشاهی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه عصر امروز رخ داد و برای امدادرسانی به مصدومان حادثه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شدند.

۶ مصدوم براثر برخورد ۲ دستگاه سواری پراید

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: در یکی دیگر از حوادث رخ داده و براثر برخورد ۲ دستگاه سواری پراید در کیلومتر پنج جاده شهر کهنه - قوچان، ۶ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

علیشاهی افزود: این حادثه نیز ساعت ۲۰ و ۳۸ دقیقه امشب رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان قوچان منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی، شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی به همراه ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۸ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارایه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha