روزانه یک اتوبوس زائران اربعین را مستقیم از مشهد به نجف جابجا می کند

مشهد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی گفت: روزانه یک اتوبوس مسافربری از مبدا مشهد زائران اربعین را به‌ طور مستقیم به مقصد شهر نجف در عراق منتقل می کند.

جعفر شهامت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این هر هفته سه اتوبوس از مشهد به نجف تردد داشت که در آستانه اربعین حسینی (ع) با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران، این خدمات به صورت روزانه یک دستگاه اتوبوس در مسیر مشهد به نجف و از طریق مرز مهران انجام می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر جابجایی زائران بین مشهد و نجف با مشارکت پنج شرکت حمل نقل عراقی، چهار شرکت با اتوبوس و یک شرکت با ون انجام می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت شرکتهای حمل و نقل بین المللی مسافربری یاد شده در سامانه های www.Safar۷۲۴.com، www.Tarabari۷۲۴.com و www.payaneh.ir پیش بینی شده است.

شهامت ادامه داد: در حال حاضر هزینه بلیت این اتوبوس مستقیم از مشهد به نجف ۳۸ میلیون ریال است.

به گفته وی، این در حالی است که در نیمه دوم تیرماه امسال، نخستین خط مستقیم اتوبوسی در مسیر مشهد- نجف به مبلغ ۲۸ میلیون ریال راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر اربعین حسینی در سراسر کشور از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha