رئیس مجلس، کسب ۲ مدال طلا و نقره المپیک پاریس توسط تیم کشتی فرنگی را تبریک گفت

تهران- ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی کسب مدال طلای سعید اسماعیلی و مدال نقره علیرضا مهمدی در رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک پاریس را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی در پیامی کسب ۲ مدال طلا و نقره المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را تبریک گفت و نوشت: کسب مدال طلای المپیک توسط پهلوان سعید اسماعیلی و کسب مدال نقره توسط پهلوان علیرضا مهمدی دل ملت را شاد و پرچم ایران را برافراشته کرد. به این قهرمانان جوان و آینده‌دار و به کادر فنی کشتی فرنگی بویژه آقای رنگرز و مسئولان پرتلاش فدراسیون که نتایج درخشانی رقم زدند، تبریک می‌گویم.

به گزارش ایرنا، سعید اسماعیلی، ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی شامگاه امروز (پنجشنبه) با غلبه بر قهرمان نامدار اوکراینی به مدال طلای المپیک پاریس رسید. دلاور دزفولی کشتی ایران یکی از جوان‌ترین نفرات کشتی حاضر در پاریس است.

همچنین علیرضا مهمدی نماینده ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات المپیک پاریس با قبول شکست برابر حریف بلغارستانی در مسابقه پایانی به مدال نقره المپیک رسید.

رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک پاریس روزهای ۱۵ لغایت ۱۸ مرداد برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز برای اولین بار با ۴ مدال در المپیک تاریخ‌ساز شد و بهترین عملکرد را بین تیم‌های حاضر از خود به جا گذاشت.

بر اساس این گزارش، برای تیم ایران سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا، علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

همچنین مهدی محسن‌نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم پنجم شد و امین کاویانی‌نژاد نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم در جایگاه هشتم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha