۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85562597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۹ شغل برای مددجویان بهزیستی زنجان ایجاد شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۴۱
کد خبر: 85562597
۱۱۹ شغل برای مددجویان بهزیستی زنجان ایجاد شد

زنجان - ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۹۹۸ فرصت شغلی برای مددجویان استان ایجاد شد که این تعداد در سه ماهه اول سال جاری ۱۱۹ مورد بوده است.

روح الله خدابنده لو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان با استفاده از امکانات و خدمات مادی و معنوی افراد جامعه و مشارکت فعالانه خیرین، نیازهایی از قبیل مسکن، تامین جهیزیه، هزینه ازدواج، هزینه درمان و تحصیل مددجویان را تامین می کند و گامی ارزشمند در جهت ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان بر می دارد.

وی با اشاره به ماموریت ها و فعالیت های دفتر اشتغال، اضافه کرد: حمایت از اشتغال ایجاد شده برای جامعه هدف که موجب پایداری و تثبیت اشتغال آنها می شود و استفاده از بیمه بیکاری از جمله خدمات این دفتر است.

این مسوول ادامه داد:تشویق و ترغیب مددجویان جهت استفاده از سهم بیمه خویش فرمایی، برخورداری مشمولین از حقوق بازنشستگی و استفاده از مزایای بیمه تامین اجتماعی و تغییر روش های حمایتی مستقیم به رویکردهای بیمه ای از دیگر ماموریت های این دفتر است.

خدابنده لو به موضوع بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۸۷۹ نفر از افراد دارای معلولیت و ۲۴۱ نفر از نیازمندان تحت پوشش از مشوق های بیمه ای خویش فرمایی و کارفرمایی نیازمندان بهره مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha