نماینده مجلس: قزوین همچنان با کمبود امکانات بهداشتی و درمانی روبرو است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه بهداشت و درمان استان علیرغم تلاش و همت مسوولان و اختصاص اعتبارات ویژه همچنان با کمبود امکانات روبرو است.

فاطمه محمدبیگی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود تلاش بسیار در کمیسیون بهداشت مجلس، همت مسوولان، اختصاص حدود ۶ هزار میلیارد ریال به حوزه سلامت و در حال تمکیل بودن پنج طرح بیمارستانی کلان در استان قزوین، هنوز با کمبود امکانات بهداشتی درمانی مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: در سطح راهبردی کشور و استان قزوین، اهتمام لازم برای شهرستان‌ها وجود ندارد که بنده بارها گله مندی خودم را راجع به این موضوع مطرح و پیگیری کرده ام.

محمدبیگی ادامه داد: در سال های گذشته بارها نیروی مازاد متخصص برای استان قزوین گرفتیم اما به دلیل عدم حمایت جدی شاهد انصراف آنها و رفتن به استان‌های دیگر بودیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای شهرستان محروم البرز در حوزه سلامت، علاوه بر رسیدگی ویژه به مشکلات بیمارستان رحیمیان باید بیمارستان امام علی (ع) در محمدیه و درمانگاه تامین اجتماعی در مهرگان نیز احداث شود.

محمدبیگی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت بدهکار مردم شهرستان البرز است و باید بدهی خود را با ساخت بیمارستان در این شهرستان ادا کند، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان البرز بیش از هر زمان دیگری به همت سازمان تامین اجتماعی نیاز دارند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نمایندگی برای بیمارستان رحیمیان الوند و مهرگان خبر داد و تشریح کرد: از اعتبار دفتر نمایندگی خودم ۱۰ میلیارد ریال را برای تکمیل تجهیزات و درمان بیمارستان رحیمیان الوند و پنج میلیارد ریال برای حوزه سلامت مهرگان اختصاص دادم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha