۲۱ صندوق آرای انتخابات مجامع هلال‌احمر استان مرکزی را جمع‌آوری می‌کند

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: ۲۱ صندوق آرای مرحله اول ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر این استان را جمع‌آوری می‌کند.

به گزارش ایرنا، علیرضا شهرجردی روز جمعه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: این انتخابات امروز (جمعه) همزمان با کشور در ۱۲ شعبه و یک دفتر نمایندگی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۰۹ نامزد برای ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر این استان تایید صلاحیت شدند و طبق اساسنامه و دستورالعمل جمعیت، بیش از ۱۰ هزار نفر از داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی واجد شرکت در ششمین دوره انتخابات هستند.

وی بیان کرد: از مجموع افراد تایید صلاحیت شده در این انتخابات،۲۳ نامزد در بخش بازرسی و ۸۷ نامزد در شورای اجرایی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی ادامه داد: ۲۱ صندوق اخذ رای برای دریافت آرای اعضای جمعیت هلال‌احمر در این استان در نظر گرفته شده است.

شهرجردی اظهار کرد: ۱۳ صندوق اخذ رای در ۱۲ شعبه و یک دفتر نمایندگی به عنوان صندوق اصلی و هشت صندوق فرعی نیز در شعباتی که تعداد شرکت کنندگان آن بیش از ۵۰۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دارد، در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: پس از آن، انتخابات استانی و تعیین اعضای هیات مدیره هلال احمر استان و سپس انتخابات مجمع کشوری و تعیین اعضای شورای عالی هلال‌احمر برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی افزود: در این دوره از انتخابات، بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر در قالب ستاد اجرایی، هیات نظارت بر انتخابات و حراست وظیفه برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر را برعهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha