۳۲ پرواز اربعین در مسیر شیراز – نجف اختصاص یافت

شیراز- ایرنا- مدیر کل فرودگاه‌های فارس گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی (ع)، ۳۲ پرواز فوق العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس اختصاص یافت.

فخرالدین کشاورز، جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروازها برای بازه زمانی ۲۴ مردادماه جاری تا نهم شهریورماه ۱۴۰۳ در مسیر مذکور پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس و به دنبال درخواست زائران مبنی بر برقراری پرواز به مقصد نجف اشرف و در جهت خدمت رسانی به هموطنان و زائران در ایام اربعین حسینی (ع)، شرکت هواپیمایی ساها با ۱۰ پرواز، شرکت هواپیمایی با کیش ۱۲ پرواز، شرکت هواپیمایی پارس با ۶ پرواز و شرکت هواپیمایی کاسپین با چهار پرواز نسبت به جا به جایی زائران از طریق فرودگاه بین المللی شیراز اقدام خواهند کرد.

۳۲ پرواز اربعین در مسیر شیراز – نجف اختصاص یافت

او اظهار کرد: علاوه بر پروازهای مذکور، مذاکره با سایر شرکت‌های هواپیمایی جهت افزایش این پروازها نیز در حال پیگیری است که در صورت قطعی شدن، برنامه آن پروازها نیز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مدیر کل فرودگاه‌های فارس گفت: زائران اربعین حسینی (ع) می‌توانند بلیت پروازی را به قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی مذکور تهیه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha