۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85562745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: مطالبات گندم‌کاران به موقع پرداخت شود

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: گندم‌کاران حاصل دسترنج خود را تحویل دولت دادند و باید مطالبات آنان به موقع پرداخت شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: بخشی از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت نشده است و برخی از آنان مجبور شده اند با قیمت پایینتر به واسطه ها بفروشند.

وی عنوان کرد: کشاورزان از زحمتکشان جامعه هستند و نباید در پرداخت حاصل دسترنجشان کوتاهی کرد.

اولویت دولت باید رفع مشکلات اقتصادی باشد

امام جمعه بجنورد درادامه به تشکیل دولت جدید اشاره کرد و افزود: اولویت دولت باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات ارزش پول جامعه، حمایت از صنعت و حوزه کشاورزی باید سامان یابد و دولت در این زمینه باید به صورت کارشناسی تصمیم بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بر گسترش روابط تجاری دولت جدید با دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: در این رابطه باید توجه بیشتری به همسایگان و کشورهای دوست شود.

شهادت هنیه آتش خشم مسلمانان را بیشتر کرد

وی در خصوص به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه گفت: شهادت ایشان آتش خشم مسلمانان را بیشتر کرد و ملت مسلمان در برابر ترورها کوتاه نخواهد آمد و انتقام خواهد گرفت.

امام جمعه بجنورد ادامه داد:ملت مومن و مسلمان از مرگ و شهادت هراسی ندارد و مرگ را پایان کار نمی دانند بلکه به سعادت می رسند.

وی افزود: امامان و معصومان، سرداران و فرماندهان هیچگاه از مرگ و شهادت نترسید اند بلکه جانانه برای پیروزی اسلام مبارزه کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: جامعه اسلامی هیچگاه نگران شهادت نبوده است و عقب نشینی نمی کنند چرا که اجازه نمی دهد دشمنان پرچم را بردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha