خراسان جنوبی قهرمان رقابت‌های تیمی زورخانه‌ای نوجوانان ایران شد

بیرجند - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی گفت: تیم قدرتمند استان در رقابت‌های تیمی زورخانه‌ای نوجوانان ایران مقام نخست را کسب کرد و قهرمان شد.

حجت الاسلام حامد مقری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات ورزش زورخانه‌ای قهرمانی نوجوانان کشور با حضور ۲۷۴ شرکت کننده از ۲۸ استان کشور به میزبانی استان همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: نوجوانان کشور در رشته‌های مهارت‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای باعنوان یادبود پهلوان شهید محمدابراهیم مبر در مجموعه ورزشی علیمرادیان شهرستان نهاوند واقع در شهر نهاوند استان همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی اظهار کرد: بر همین اساس در رشته تیمی، تیم قدرتمند استان با یک اجرای بی نقص و عالی توانست با کسب ۲۴۳ امتیاز بالاتر از همه رقبای شرکت کننده، مقام اول این دوره از مسابقات را برای استان به ارمغان آورد و بر سکوی قهرمانی بایستد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های استان‌های تهران و اصفهان پس از خراسان جنوبی در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

حجت الاسلام مقری با اشاره به ترکیب تیم افتخارآفرین اعزامی استان به این مسابقات عنوان کرد: آقایان علی اصغر اکبری و محمدحسین خدابخشی به عنوان مربی و امیرمحمد دلیری نیا، الیاس تازه روز، علی مقری، رسول فوایدی، امیرعلی مکی، ابوالفضل سورگی و امیرعلی یاری نیز به عنوان اعضای تیم در این مسابقات حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha