۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85562795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: ترور شهید هنیه انسجام جبهه مقاومت را بیشتر کرد

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: ترور شهید هنیه باعث بیداری و انسجام بیشتر جبهه مقاومت شده و تمام مردم جهان این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه ضمن اینکه مظلومیت جبهه مقاومت را نشان داد، انسجام جبهه مقاومت را بیشتر کرد و پس از این ترور افراد بیشتری به جبهه مقاومت ملحق شدند.
وی بیان کرد: انتخاب جانشین شهید اسماعیل هنیه برای اسراییل یک مصیبت است زیرا او یک چهره برجسته نظامی است.
خطیب جمعه بروجرد افزود: با ترور شهید اسماعیل هنیه نه تنها جبهه مقاومت دچار ضعف نمی شود بلکه با جدیت این راه ادامه دارد و ضربات سختی بر سر اسراییل فرود خواهد آمد.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه شهید هنیه در خاک ایران اسلامی به شهادت رسید، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی بسیاری از شخصیت های ما را تاکنون ترور کرده که اگر نام ببریم چند صفحه خواهند بود و ما از مسوولان و نیروهای مسلح انتظار داریم جواب کوبنده ای به اسراییل بدهند و آنچنان بر سر رژیم صهیونیستی بکوبند که دیگر توان مقابله نداشته باشد.
وی با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع کوچک و زود بازده ادامه داد: با آموزش های لازم و مرتبط توان صنایع کوچک را حمایت کرد و تولید و بازدهی آنها را افزایش داد.
امام جمعه بروجرد با تاکید بر اثرگذاری بیشتر صنایع کوچک یاداور شد: ما بیشتر به دنبال صنایع و کارخانه های بزرگ هستیم که راه اندازی آنها زمان بر است و در صورت ورشکستگی هم اثرات زیانبار گسترده تری دارند.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر ضرورت توجه و گفت و گوی بیشتر در درون خانواده گفت: گفت و گوی بین اعضای خانواده بسیار کم شده و افراد بیشتر با گوشی های خود سرگرم شده اند که این باعث آسیب به خانواده می شود.
وی با اشاره به مناسبت روز خانواده و بازنشستگان افزود: تکریم بازنشستگان که عمری خدمت کرده اند باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت همگان از رییس جمهور اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم از رییس جمهور حمایت کنیم زیرا موفقیت او پیشرفت و توسعه کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha