امام جمعه گناباد: مردم ایران خونخواهی شهید هنیه را وظیفه خود می دانند

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: مردم ایران خونخواهی اسماعیل هنیه رییس شهید دفتر سیاسی حماس را وظیفه قانونی خود می دانند و انتقام سخت از رژیم غاصب صهیونیستی را خواستارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: پس از تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت از صهیونیستها به دلیل ترور شهید هنیه و مطرح شدن گزینه های مختلف برای این انتقام در رسانه ها از قبیل حمله چند جانبه نیروهای مقاومت و در خطر قرار گرفتن پادگان ها، نیروگاه ها و نقاط حساس رژیم غاصب صهیونیستی آرامش روانی صهونیست ها به هم ریخته و ترس و اظطراب عمیقی بر رژیم اشغالگر قدس حاکم شده است.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر حماس بعداز ترور اسماعیل هنیه،‌ یحیی سنوار که از مبارزان قهرمان فلسطینی است را به عنوان جانشین شهید هنیه معرفی کرد که این مساله پیام محکمی به صهونیست ها بود که اگر هنیه را شهید کردید راه او با قوت ادامه خواهد یافت و رژیم غاصب صهیونیستی هر لحظه خود را در معرض انتقام سخت می بیند که برایش بسیار زجرآور است.

امام جمعه گناباد گفت: مقام معظم رهبری بر کمک و حمایت از دولت چهاردهم تاکید کردند و موفقیت این دولت را موفقیت نظام جمهوری اسلامی دانستند و رییس جمهوری را به توجه به ظرفیت عظیم نیروی انسانی در همه عرصه ها، کار جهادی، تعامل ارکان مختلف کشور، تاکید بر رعایت اولویت ها و اولویت نخست سازماندهی وضعیت اقتصادی مردم ، عبور از فضای ملتهب و چالشی انتخابات، توجه به توان داخلی و سیاست خارجی توصیه کردند.

صادقی نسب افزود: امید است با عمل کردن دولت چهاردهم و سایر مسوولان به این توصیه های رهبر معظم انقلاب در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی باشیم.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha