رژیم صهیونیستی در برابر راهبردهای مقاومت اسلامی زمین‌گیر شده است

اصفهان - ایرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی در برابر راهبردهای مقاومت اسلامی زمین‌گیر شده است و با ترورهای کوردلانه راه به جایی نمی‌برد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به ترور برخی از فرماندهان مقاومت اسلامی، افزود: دشمنان نمی‌دانند که هر فرمانده بعد از ترور، پرچم را به دست دیگری می‌دهد و اهداف و مقاصد مقاومت اسلامی با حمایت مردم به پیش می‌رود.

وی تاکید کرد: مجازات سخت دشمن صهیونیستی، مطالبه ملت ایران است و خونخواهی شهید «اسماعیل هنیه» را حق مسلم خود می‌دانیم.

خطیب نماز جمعه اصفهان گفت: عاملان و همدستان ترور شهید اسماعیل هنیه با توجه به هماهنگی و چراغ سبز آمریکا دست به این جنایت بزدلانه زدند و این اقدام نشانه دیگری از روحیه جنایتکار رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: حمایت اروپا از جنایات رژیم اشغالگر قدس که با سکوت عامدانه و معنی‌دار همراه است بر پشتیبانی همه جانبه استکبار از این رژیم جعلی صحه می‌گذارد و نباید از این‌ موارد غافل بود.

وی تاکید کرد: اروپا در برخی موارد درباره یک مساله کوچک و جزئی واکنش شدید نشان می‌دهد ولی در برابر ترور شهید اسماعیل هنیه که با گذرنامه دیپلماتیک به ایران آمده بود و همچنین حمله به کنسولگری ایران در دمشق، سکوت کرد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: قبل از ترور شهید اسماعیل هنیه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کنگره آمریکا رفت و چراغ سبز به او نشان دادند، اسراییلی‌ها نیز معترفند که آمریکا از آنها در اقدامات تروریستی حمایت می‌کنند تا کارها را پیش ببرند، اگرچه ممکن است عده‌ای خودفروخته نیز با آنها همکاری کنند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به بیست و سوم مرداد سالروز مقاومت اسلامی، افزود: امسال بدلیل ترور ظالمانه شهید اسماعیل هنیه، بزرگداشت این رویداد بیش از پیش اهمیت دارد بنابراین باید ابعاد جنایت‌های صهیونیست‌ها مورد بحث قرار گیرد و نقش انکارناپذیر آمریکا در حمایت از این رژیم غاصب تبیین شود.

وی اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی در ابتدای انقلاب فرمودند «بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود » و واقعا به همین گونه بود، پس از ترور شهید هنیه جامعه ما روحیه دیگری پیدا کرد و مردم دنیا بیدار شده و در برابر سردمداران کفر موضع گرفته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha