امام جمعه کاشان: پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی، قاطع و شدید خواهد بود

کاشان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسخ جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید «اسماعیل هنیه» را به‌طور قاطع و شدید خواهد داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) شهر کاشان اقامه شد افزود: برای پاسخ به رژیم غاصب صهیونیستی باید گلوگاه‌های مهم شناسایی شود.

وی با اشاره به اهداف عملیات وعده صادق، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خط قرمزهای متعددی را پشت سر گذاشت و پاسخ ما در برابر آن، قطعی و شدید است.

امام جمعه کاشان تاکید کرد: انتخاب یحیی سنوار به عنوان رییس دفتر سیاسی حماس، بهترین پاسخ به رژیم غاصب صهیونیستی است و این انتخاب به اندازه چند حمله موشکی ارزش دارد.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه تقابل حق و باطل را در صحنه بین المللی شاهدیم، گفت: آمریکا و اروپا شریک جرم اصلی در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت اسماعیل هنیه هستند.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها حتی به‌طور لفظی شهادت شهید هنیه را محکوم نکردند، افزود: آمریکایی‌ها برای حفظ رژیم جعلی صهیونیستی ائتلاف عبری، عربی و غربی ایجاد کردند.

امام جمعه کاشان با اشاره به برخی تلاش ها برای ممانعت از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: اما آقای پزشکیان رییس‌جمهور کشورمان موضع قاطعی در این زمینه گرفت.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در ۲۳ مرداد سال ۱۳۵۰ بحرین توسط محمدرضا پهلوی از کشورمان جدا شد، گفت: حدود ۷۰ درصد مردم بحرین شیعه هستند و با دسیسه های انگلستان، همه ذخایر گازی و نفتی آن از ایران دریغ شد.

وی اظهار کرد: افرادی که رژیم پهلوی را تطهیر می‌کنند باید در این زمینه پاسخگو باشند زیرا استان چهاردهم کشور توسط این حکومت از ایران جدا شد.

امام جمعه کاشان خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی تاکنون ۲۵۰ هزار شهید تقدیم کرده ایم اما اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشور جدا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha