۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴
کد خبر: 85562874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: رییس جمهور از افراد جهادی و انقلابی استفاده کند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رییس جمهور برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری از افراد با روحیه جهادی و انقلابی و دارای توانایی لازم در انجام امور استفاده کند.

به گزارش ایرنا، " آیت‌الله محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد به توصیه‌های مقام معظم رهبری به دولت جدید اشاره کرد و افزود: بهره گیری از ظرفیت های فراوان کشور و توجه به امور فرهنگی در کنار مسایل اقتصادی و معیشت مردم باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: توجه ویژه به مسایل کشاورزی و برطرف کردن نیازهای داخلی و همچنین حل مشکلات اقتصادی با همکاری و برنامه‌ریزی محقق می‌شود و بسیار دارای اهمیت است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: برای کاهش واردات و قطع برخی وابستگی‌ها باید در امور کشاورزی بیش از گذشته دولت جدید و شخص رییس جمهور عنایت داشته باشد.

ناصری بیان کرد: نباید از دشمن و ترفندهای او هراس داشته باشیم بلکه باید با همدلی و کار جهادی و انقلابی برای شکست استکبار و حل مشکلات تلاش داشته باشیم.

وی گفت: برای تحقق این اهداف مهم باید از افراد دلسوز و کارآمد در بخش‌های مورد نیاز در کشور بهره گرفت و این باید مورد عنایت رییس جمهور باشد.

نمازجمعه در ۲۷ نقطه استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha