۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85562881
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

زارع سرمربی ملوان شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85562881
زارع سرمربی ملوان شد

رشت - ایرنا - پس از کناره‌گیری سعید دقیقی از سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، سکان هدایت این تیم در دستان مازیار زارع قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار گرفت و بهترین مقام خود را در ادوار حضورش در لیگ برتر کسب کرد، پس از اتمام لیگ، تارتار از این تیم جدا شد.

پس از جدایی مهدی تارتار از سرمربیگری تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و همچنین روی کارآمدن مدیرعامل جدید در این باشگاه، سعید دقیقی سرمربی فصل گذشته تیم شمس‌آذر قزوین هدایت تیم فوتبال ملوان را برعهده گرفت.

طی چند روز گذشته، دقیقی به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا و در تمرین حضور نیافت اما رامبد رشیدی‌راد سرپرست مدیرعامل باشگاه ملوان ابراز امیداوری کرده بود که با رفع شدن موانع، دقیقی به تیم ملوان باز خواهد گشت.

از سوی دیگر مازیار زارع که ۲ فصل گذشته هدایت ملوان را برعهده داشت و به همراه این تیم از رقابتهای لیگ دسته یک کشور به لیگ برتر صعود کرده بود، به عنوان سرمربی شمس آذر قزوین انتخاب شد اما این مربی اهل بندرانزلی به دلیل مشکلات موجود از سرمربیگری تیم قزوینی استعفا داد.

با توجه به استعفای مازیار زارع از سرمربیگری شمس آذر قزوین و همچنین کناره‌گیری سعید دقیقی از هدایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، مسئولان باشگاه ملوان با مازیار زارع به توافق رسیدند و این مربی بومی دوباره هدایت تیم ملوان را در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر برعهده خواهد گرفت.

با این وجود مازیار زارع سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز در تمرینات این تیم حضور یافت تا طی چند روز باقیمانده به آغاز رقابتهای لیگ برتر، بازیکنان بتوانند به هماهنگی نسبی دست یافته و همچنین تاکتیکهای موردنظر سرمربی جدید ملوان نیز در تمرینات اجرا شود.

این در حالی است که رقابتهای فصل جاری لیگ برتر از پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال ملوان نیز در نخستین دیدار خود باید در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل تیم گل گهر سیرجان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha