۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبر: 85562895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: مطالبه امت اسلامی مجازات سخت رژیم صهیونیستی است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: مطالبه امت اسلامی مجازات سخت رژیم صهیونیستی، این دشمن آدم کش، نسل کش و کودک کش است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار کرد: مطابق با افکارسنجی هایی که در مورد دیدگاه افکار عمومی نسبت به عملیات مقدس و بسیار تاثیرگذار طوفان الاقصی و عملیات موشکی ایران انجام شده همه گویای این حقیقت است که امروز نیز جامعه پس از ترور شهید هنیه در وضعیت آمادگی و مطالبه خونخواهی از مهمان عزیزمان است.

وی با بیان اینکه مردم منتظر مجازات سخت و شدید رژیم صهیونیستی هستند ادامه داد: پاسخ اقتدارآفرین برای کشور نظام جمهوری اسلامی حق قانونی او مطابق منشور سازمان ملل است.

امام جمعه جیرفت افزود: آنهایی که مقابل این همه نسل کشی در فلسطین و غزه و ترور مهمان ما حاضر نشدند یک کلمه خالی هم در محکومیت این جنایت ها بیان کنند، همه این کشورهای زیاده خواه غرب و آمریکا از ایران تقاضای خویشتن داری دارند و واسطه گری و رایزنی می کنند تا ایران از این حق قانونی اش که منطق و قانون بین الملل بر آن احترام قائل است بگذرد.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی روی هر جنایتکاری را با این جنایت ها سفید کرده‌ است اما غربی ها حاضر نیستند یک کلمه در محکومیت آنها بگویند و برای نجات اسرائیل دست و پا می زنند.

تارم در بخش دیگری از خطبه گفت: موفقیت دولت چهاردهم را که توصیه ولایی است و موفقیت آن موفقیت همه ما و نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود از خداوند خواهانیم.

وی بیان کرد: اگر دولت در شعارها و وعده‌های خود موفق شود موفقیت جمهوری اسلامی است و امیدواریم رییس جمهور در انتخاب اعضای دولت توصیه های رهبر معظم انقلاب را مدنظر داشته باشد.
امام جمعه جیرفت افزود: امیدواریم مجلس هم با همان همکاری و حساسیت در رای دادن به دولت کمک و مساعدت و در عین حال به حق قانونی خود هم عمل کند.
وی با بیان اینکه روز خبرنگار را گرامی می داریم و به روح شهید محمود صارمی درود می فرستیم ادامه داد: امروز خبرنگاران عزیز خط اول مبارزه با دشمنان قرار دارند.

تارم اضافه کرد: اصحاب رسانه زمینه حضور مردم برای مقابله با دشمنان و حضور را در صحنه‌های مختلف آماده، مشکلات را گوشزد و انتقادها را دلسوزانه مطرح می کنند.
وی افزود: اصحاب رسانه نقش مهمی در جامعه دارند و همه لازم است به اخلاق حرفه‌ای خود توجه داشته باشند.
تارم توصیه کرد: خبرنگاران شایعات، اخبار کذب و بی اساس را منتشر نکنند و آبروی افراد حفظ شود؛ در عین حال عقاید و اتفاقات را بی کم و کاست با حفظ شئونات خبرنگاری به سمع مردم برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha