۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85562928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 شبکه فروش سکه‌های تقلبی طلا در بم متلاشی شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85562928
 شبکه فروش سکه‌های تقلبی طلا در بم متلاشی شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب بم از دستگیری و شناسایی عوامل فرا استانی شبکه ضرب و فروش سکه های تقلبی طلا در شهرستان بم خبر داد.  

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان بهنام جعفری زاده روز جمعه افزود: در پی انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اقدام فردی کلاهبردار به فروش سکه های تقلبی طلا(پارسیان)، بلافاصله ماموران انتظامی به محل وقوع جرم اعزام و فرد مورد نظر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری فرد و انجام تحقیقات تخصصی صحت گزارش تایید شد و در دستور کار دادستانی قرار گرفت، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد عامل اصلی این باند یک خانم اهل آذربایجان شرقی است.

دادستان عمومی و انقلاب با بیان اینکه هویت سه نفر از اعضای دیگر این باند شناسایی و دستور بازداشت آنان صادر شده است، عنوان کرد: در این رابطه با هماهنگی بانک مرکزی تمامی حساب های متهمان پرونده مسدود و یک دستگاه خودرو از اعضای این باند توقیف شده است.

وی ادامه داد: در بازجویی های اولیه متهم به فروش و توزیع سکه های تقلبی طلا در استان های مختلف کشور شهرهای های کرمان، رفسنجان و بم اعتراف کرده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: طلا فروشی ها و مسئولان خرید و فروش سکه های طلا توجه داشته باشند که از هر کسی این نوع کالاها را خریداری نکنند و در صورت خرید مدارک شناسایی را حتما از آنها دریافت کنند.

بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha