۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85562950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استعدادیابی فوتبال با جدیت دنبال می شود

بجنورد - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: استعدادیابی فوتبال با جدیت دنبال می شود و نوجوانان با استعداد برای کمک به رده های بالاتر شناسایی می شوند.

عباس چمنیان روز جمعه در بازدید از باشگاه های استعدادیابی فوتبال بجنورد اظهار کرد: نوجوانان فوتبالیست با استعداد شناسایی و به باشگاه ها و تیم های ملی معرفی خواهند شد و تنها از این روش آینده فوتبال ایران تضمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه نوجوانان خراسان شمالی دارای ظرفیت و استعداد بالایی نسبت به برخی از استان ها هستند افزود: اکنون تعداد زیادی نوجوان توانایی و پتانسیل فوتبالیست سطح اول را دارند و تنها باید شناسایی و حمایت شوند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با بیان اینکه نباید فوتبالیست های نوجوان ناامید شوند تصریح کرد: باید این نوجوانان مسیر فوتبالیست های موفق را طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های لازم و امکانات و تجهیزات برای فوتبال در کشور نسبت به سال های گذشته مناسبت تر است و نوجوانان باید تلاش های خود را مضاعف کنند.

چمنیان تصریح کرد: استعداد، تلاش و کوشش، مربی خوب، برنامه‌ ریزی و حمایت خانواده می تواند فوتبالیست با کیفیت به جامعه تحویل دهد.

عباس چمنیان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز جمعه در ورزشگاه تختی بجنورد حضور یافت و از نزدیک ۴۵ فوتبالیست منتخب نوجوان استان را زیر نظر گرفت.

نوجوانان با استعداد استان در این برنامه طی فرایندی یک ماهه از میان بازیکنان مدارس فوتبال استان برگزیده شده بودند.

چمنیان نخستین سرمربی تیم ملی رده نوجوان کشورمان است که به خراسان شمالی برای شناسایی استعدادهای فوتبالی به این استان سفر می کند.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی است و ۲۲۲ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha